قیمت سولانا (SOL): آیا دوباره افزایش خواهد یافت؟

 سطوح بحرانی برای آلت کوین و سرمایه گذاران!

 

یکی از قابل توجه ترین آلتکوین ها در فصل صعودی گذشته، سولانا (SOL)، سرمایه گذاران را با وضعیت فعلی خود سردرگم کرده است. روند نزولی سولانا نشان داد که آلتکوین در بازه زمانی روزانه سطح 20 دلار را شکست. همانطور که خرس ها تسلط خود را گسترش می دهند، قیمت در اطراف یک منطقه مهم مورد علاقه گاوها تغییر کرده است. با این حال، روند صعودی ممکن است به دلیل حرکت قیمت بیت کوین باشد که از سطح قیمتی زیر 26000 دلار خارج شده است.

قیمت سولانا: چقدر است؟

یک نگاه نزولی نشان داد که محدوده قیمتی 18 تا 19 دلار منطقه‌ای است که گاوها علاقه زیادی به خرید دارند. افزایش جریان پول Chaikin (CMF) در بازه زمانی روزانه نشان داد که معامله گران نوسانی ممکن است در حال آماده شدن برای ارائه یک پیشنهاد قوی برای Solana باشند.

وجود دفتر سفارش در حال افزایش (OB) احتمال برگشت قیمت را بیشتر تقویت کرد. اگرچه شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر 50 خنثی باقی ماند، اما حرکت جانبی آن نشان داد که در حال حاضر فشار خرید و فروش برابری وجود دارد.

بنابراین، افزایش تقاضا در OB (اوردر بوک : دفتر سفارش) در حال افزایش می تواند نشان دهنده این باشد که خریداران به سرعت سطح 20 دلار را به دست می آورند و محدوده قیمتی 22 تا 22.5 دلار را هدف قرار می دهند. از طرف دیگر، نقض OB در حال افزایش می تواند نشان دهد که فروشندگان پایین ترین سطح صعودی قبلی را در محدوده قیمت 16 دلار هدف قرار داده اند.

آینده سکه سولانا

داده‌های Coinalyze افزایش متوسطی در بهره باز را نشان می‌دهد زیرا قیمت در حدود سطح قیمت 19 دلار در نوسان بود. بهره باز در روز گذشته 11 میلیون دلار افزایش یافته است. این نشان می دهد که میلیون ها دلار با انتظار جهش از سطح قیمت 19 دلار به بازار آتی سرازیر شده است.

به طور مشابه، مشاهده شد که موقعیت های خرید بخش بزرگی از قراردادهای باز را در بورس نگه می دارند. در زمان نگارش این مقاله، موقعیت های خرید 51.33 درصد سهم در بازه زمانی روزانه را به خود اختصاص دادند. روی هم رفته، این می تواند دری را برای یک حرکت صعودی قوی برای SOL باز کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط