درخشش Tron در فضای رمز ارزها با پایگاه کاربر چشمگیر

تحولات در Tron

درخشش Tron در فضای رمز ارزها با پایگاه کاربر چشمگیر

ترون (TRX) با گرفتن موقعیت رهبری قابل توجه در مقایسه با دیگر بلاک چین های اصلی در اکوسیستم، قدرت خود را در فضای رمزنگاری تثبیت کرده است. داده‌ های به‌دست‌آمده از یک پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین نشان داد که Tron دارای سطح بالایی از کاربران فعال ، با تعداد روزانه 1.23 میلیون است.

مقایسه ترون و بیت کوین

این امر باعث می شود ارز ترون تقریباً 23 درصد از بیت کوین (BTC)، ارز دیجیتال پیشرو جلوتر باشد. این بلاکچین که توسط جاستین سان تأسیس شده است، شکاف خود را با BNB Chain که مدت‌هاست بر این لیست تسلط داشته، بیشتر کرده است.

علاوه بر افزایش فوق‌العاده تعداد کاربران، سایر شاخص‌ها در زنجیره نیز مثبت بودند. طبق داده های آرتمیس، شبکه اثبات سهام (PoS) جایگاه خود را به عنوان دومین زنجیره بزرگ از نظر حجم تراکنش، پس از سولانا (SOL) حفظ کرد.

ترون در 24 ساعت گذشته تقریباً 4.44 میلیون تراکنش ثبت کرده است. به گفته DeFiLlama، افزایش ترافیک شبکه به دلیل افزایش عرضه درگردش استیبل کوین Tron از ابتدای سال تاکنون بوده است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار استیبل کوین ترون 43.87 میلیارد دلار بود که 30 درصد بیشتر از ابتدای سال 2023 است.

 

آخرین تحولات در Tron

نگاهی دقیق‌تر نشان می‌دهد که ترون بخش قابل توجهی از بازار اتریوم (ETH) را برای بهبود پیشرفت‌های آن در اختیار گرفته است. این حرکت با دیدگاه بنیانگذار جاستین سان مبنی بر افزایش عرضه استیبل کوین زنجیره ای به 60 میلیارد دلار تا پایان سال 2023 مطابقت دارد.

علیرغم رشد بازار نزولی، ترون پیشرفت خوبی در راستای اهداف خود داشته است. یک پیشرفت قابل توجه در اکوسیستم، سوزاندن مداوم توکن ها بود. تقریباً 11.2 میلیون توکن TRX در 10 سپتامبر سوزانده شد. با تعدیل توکن‌های تازه ضرب، کاهش خالص 6.13 میلیون TRX در عرضه در گردش مشاهده شد. TRX برای اطمینان از افزایش بلندمدت ارزش بازار، درست مانند سایر دارایی های رمزنگاری، سوزانده شد. در زمان نگارش این مقاله، آلتکوین با 0.07852 دلار معامله می شد که طبق CoinMarketCap، به طور هفتگی 1.9 درصد افزایش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط