پی پال گامی تاریخی برمی دارد! حرکتی بزرگ برای معاملات مستقیم کریپتو!

علاقه شرکت های بزرگ به ارزهای دیجیتال همچنان در حال افزایش است. به نظر می رسد شرکت پرداخت سیلیکون ولی، پی پال، خدمات بیشتری را در رابطه با کریپتو اضافه می کند، زیرا سبد دارایی های دیجیتال آن همچنان در حال رشد است.

نوآوری تاریخی از پی پال

پیش از این، پی پال یک سرویس «روی رمپ» را اعلام کرد که به مشتریان امکان خرید ارزهای رمزنگاری شده را می داد، و اکنون سرویس «خارج از رمپ» را برای کاربران راه اندازی کرده اند تا بتوانند رمز ارز را به صورت یکپارچه به دلار تبدیل کنند.

بیانیه این شرکت به شرح زیر است:

امروز، از طریق ادغام با رمپ های ON و OFF پی پال، با ساده‌سازی نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده توسط کیف‌پول‌ها، dApps و مشتریان بازارهای NFT در ایالات متحده (با توجه به قوانین ایالتی) گام دیگری برای افزایش دسترسی به ارزهای دیجیتال برداشته‌ایم.

پس از ادغام، فروشندگان وب 3 می‌توانند از مدیریت قوی تقلب، بازپرداخت وجه و کنترل‌ها و ابزارهای امنیتی حل اختلاف PayPal استفاده کنند و با گسترش پایگاه کاربری خود به تجربه پرداخت سریع و یکپارچه قابل اعتماد میلیون‌ها نفر متصل شوند.

پی پال قبلاً On Ramps را راه اندازی کرده بود تا مشتریان آمریکایی بتوانند مستقیماً رمز ارزها را با ادغام با متامسک و لجر خریداری کنند – به زودی موارد بیشتری ارائه می شود.

با افزودن Off Ramps، کاربران کیف پول کریپتو ایالات متحده می توانند ارزهای دیجیتال خود را مستقیماً از کیف پول خود به دلار در موجودی PayPal خود تبدیل کنند و به آنها امکان خرید، ارسال، ذخیره یا انتقال به بانک یا کارت ها را می دهند. پی پال Off Ramps اکنون برای کیف پول، dApps و بازارهای NFT در دسترس است و امروز در متامسک به صورت لایو در دسترس است.

وضعیت سرمایه گذاران Web3

این شرکت اظهار داشت که فروشندگان وب 3 می توانند از این ادغام برای اتصال به “مدیریت تقلب قوی، بازپرداخت وجه و کنترل ها و ابزارهای امنیتی حل اختلاف” استفاده کنند.

اعلام پی پال پس از اعلام دو طرح دیگر مرتبط با رمزارز در ماه گذشته منتشر شد. مهم‌ترین خبر این شرکت راه‌اندازی یک استیبل کوین با Paxos بود، در حالی که لجر همچنین یک ادغام کیف پول جدیدی را اعلام کرد که به مشتریان آمریکایی اجازه می‌دهد ارزهای رمزپایه مانند بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین را با استفاده از حساب‌های پی پال خود خریداری کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط