مهاجرت انجین کوین از اتریوم به بلاکچین بومی

مهاجرت انجین به بلاکچین اصلی خود

سنگاپور، 8 ژوئن 2023

– انجین، اکوسیستم بلاک چین پیشرو برای NFTها و اقلام دیجیتال، مفتخر است که انجین بلاکچین، یک بلاک چین انقلابی مهندسی شده برای NFTها و سایر دارایی های دیجیتال در سطح پروتکل را معرفی کند.

بلاک چین انجین که بر اساس چارچوب منبع باز Substrate ساخته شده است، با فلسفه طراحی منحصر به فرد و اختصاصی خود که برای توکن های غیر قابل تعویض (NFT) طراحی شده است، متمایز شده است.

برخلاف راه‌حل‌های دیگر، انجین بلاکچین به قراردادهای هوشمند متکی نیست، و در عوض تضمین می‌کند که عملکردهای حیاتی، مانند ایجاد، استفاده و انتقال NFT‌ها مستقیماً در کد اصلی ادغام می‌شوند.

به لطف این رویکرد جدید، پروژه‌ها برای ساخت دارایی‌های دیجیتالی مقیاس‌پذیر و مقاوم در برابر آینده با قابلیت‌های پیشرفته، همگی با حفظ قابلیت همکاری با سایر اکوسیستم‌ها، توانمند می‌شوند.

معماری انجین Blockchain که برای برآورده کردن و انطباق با نیازهای بازار طراحی شده است، کارایی هزینه و مقیاس‌پذیری را بدون به خطر انداختن امنیت متعادل می‌کند.

ویژگی‌های نوآورانه انجین Blockchain، مانند مخازن سوخت، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا هزینه کارمزد تراکنش‌ها را از طریق ارائه کمک هزینه پرداخت کنند و این هزینه‌ها را برای کاربر نهایی نامرئی می‌کند.

علاوه بر این، حساب‌های گسسته به کاربران این امکان را می‌دهد که فوراً با استفاده از انجین Blockchain بدون نیاز به دانلود نرم‌افزار اختصاصی با کیف پول تعامل داشته باشند و تجربه کاربر را ساده‌تر کند.

با پشتیبانی از لایه برنامه قدیمی انجین، ادغام انجین Blockchain برای توسعه دهندگان و سازندگان در هر اندازه از طریق ابزار بصری و آسان قابل استفاده است.

بلاک چین انجین گواهی بر جامعه پر رونق انجین، به عنوان یکی از اولین اکوسیستم های بازی NFT در جهان، با ارائه راه حلی کاربرپسند و مقرون به صرفه که به سازندگان، شرکت ها و افراد قدرت می بخشد، نقطه عطفی در سفر به سمت پذیرش جریان اصلی حوزه ارز دیجیتال است

به عنوان بخشی از این انتقال، انجین Coin (ENJ) پیشنهاد شده است که از شبکه اتریوم مهاجرت کند تا به توکن اصلی شبکه بلاک چین انجین بر اساس 1:1 تبدیل شود. این مهاجرت استراتژیک به جامعه انجین Coin اجازه می دهد تا از قابلیت های پیشرفته بلاک چین انجین استفاده کند.

علاوه بر این پیشنهاد شده است ، Efinity EFI،  با  انجین Coin ENJ،  ادغام شود، EFI و ENJ از طریق یک فرآیند عادلانه و شفاف متحد می شوند، که نشان دهنده تعهد جوامع به حاکمیت و مشارکت غیرمتمرکز است.

در یک پیشرفت قابل توجه، افینیتی، پاراچین پولکادوت، با موفقیت به بلاک چین انجین منتقل می شود و به عنوان «زنجیره ماتریکس افینیتی» در انتظار تصویب از طریق رفراندوم می ماند.

Efinity Matrixchain در حال حاضر عملیاتی است و امکان انتقال یکپارچه را برای کاربران فعلی Efinity فراهم می کند. همه داده‌های بلاک چین از Polkadot Efinity، از جمله موجودی‌ها، وضعیت‌ها، NFT و موجودی‌های مجموعه، و آدرس‌ها، به طور ایمن توسط زنجیره ماتریکس افینیتی در بلاک چین انجین به ارث رسیده‌اند و تداوم و یکپارچگی داده‌های کاربر را تضمین می‌کنند.

در نهایت، می‌خواهیم متذکر شویم که بلاک‌چین انجین و انجین Matrixchain آینده توسط سیستم اثبات سهام قوی Substrate که توسط انجین Coin (ENJ) پشتیبانی می‌شود، ایمن خواهند شد. این مکانیسم اجماع بالاترین سطوح امنیت، قابلیت اطمینان و پایداری را تضمین می‌کند و جامعه را قادر می‌سازد تا با اطمینان به آن وارد شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط