بازار کریپتو در حال افول: آخرین وضعیت بیت کوین و ارزهای دیجیتال 

 

با شروع هفته که شاهد کاهش در بازار ارزهای دیجیتال بودیم، ارز دیجیتال پیشرو بیت کوین (BTC) عصر دیروز به زیر سطح 25500 دلار سقوط کرد. اکثر آلتکوین‌های موجود در بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته ضرر کرده‌اند و به سطوح بحرانی قیمت کاهش یافته‌اند.

بیت کوین (BTC) به سطوح بحرانی سقوط می کند

ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) عصر دیروز برای مدت کوتاهی به زیر سطح 25500 دلار سقوط کرد، علیرغم اینکه در اوایل روز از سطح 25800 دلار گذشت. اکثر آلتکوین های موجود در بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای هفته به ضرر خود سرعت بخشیده اند. اتریوم (ETH) پس از ضررهای اخیرش به زیر سطح حمایت 1600 دلاری که هفته‌ها آزمایش می‌کرد کاهش یافت. بر اساس داده های CoinMarketCap (CMC)، ارزش کل بازار اکوسیستم کریپتو به 1.03 تریلیون دلار کاهش یافت.

نمودار بیت کوین در کوین مارکت کپ

بازار کریپتو رو به افول است

 کاردانو (ADA) که در چند وقت اخیر یک حرکت نزولی قوی را تجربه کرده است، به پایین ترین سطح قیمت خود در سال گذشته نزدیک شده است. XRP نیز به زیر سطح 0.5 دلار کاهش یافت و معاملات را در سطوح 0.48 دلار آغاز کرد.

این روند نزولی در بازار کریپتو باعث شده است که بسیاری از ارزهای دیجیتال در طول روز ارزش خود را به میزان قابل توجهی از دست بدهند. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، Arbitrum (ARB)، Klaytn (KLAY)، Conflux (sCFX) و Quant (QNT) از نظر درصد کاهش در 24 ساعت گذشته در میان 100 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار بودند.

از سوی دیگر، برخی از ارزهای رمزپایه در بحبوحه افت بازار به رشد خود ادامه دادند. بر اساس داده‌های CMC، تراست ولت توکن (TWT)، آپتیمیسم (OP) و استار (ASTR) در 24 ساعت گذشته در میان 100 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، در میان برندگان برتر بودند.

علاوه بر این، افزایش قابل توجهی در نوسانات در بازار کریپتو وجود داشته است. طبق داده‌های Coinglass، بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته شاهد لیکویید شدن میانگین ۱۸۵ میلیون دلار در موقعیت‌های فروش کوتاه و بلند بوده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط