تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

تحلیل قیمت دوج کوین ۲۶ شهریور

 

سطح پشتیبانی کلیدی شکسته شده است، بعد از آن چه می شود؟

 

قیمت میم کوین محبوب، دوج کوین (DOGE) شکست قابل توجهی را زیر یک خط روند مهم حمایتی تجربه کرد. اگرچه چنین شکستی معمولاً نشان‌دهنده یک روند نزولی قوی‌تر است، احساس بهبودی ناشی از جهش بیت کوین (BTC) از سطح 25000 دلار، نزول قیمت ممکوین را کاهش داده و منجر به حرکت جانبی قیمت شده است. در حال حاضر نمودار قیمت ، شمع های با بدنه کوتاه را نشان می دهد که نشان دهنده عدم اطمینان و بلاتکلیفی معامله گران است.

روند نزولی می تواند قیمت را به زیر 0.06 دلار برساند

با بهره گیری از احساسات صعودی در بازار، قیمت Dogecoin از 0.06 دلار، که از نظر روانی سطح قابل توجهی است، 5.3 درصد افزایش یافته است، تنها در شش روز و در حال حاضر حدود 0.0621 دلار است. قابل ذکر است که این رالی در محدوده تعیین شده در 19 شهریور باقی ماند. این وضعیت 0.063 دلار، بالاترین سطح کندل، را به نقطه مقاومت قوی تبدیل کرده است، در حالی که 0.053 دلار به سطح حمایت قوی تبدیل شده است.

تحلیل قیمت دوج کوین
تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین

اگر حرکت صعودی ادامه پیدا کند، افزایش تقریباً 4 درصدی دوج و مواجهه با خط روند مقاومت نزولی جای تعجب نخواهد داشت. این خط روند مقاومتی نزولی که ممکوین سه بار در ماه گذشته از آن جهش کرده است، نشان می‌دهد که معامله‌گران می‌توانند در طول بهبودی صعودی بفروشند.

اگر سرمایه گذاران با فشار فروش قابل توجهی در اطراف این خط روند مقاومت مواجه شوند، می تواند راه را برای یک روند نزولی بارزتر هموار کند و به طور بالقوه باعث کاهش 11 درصدی شود و قیمت میم کوین را به 0.056 دلار برساند.

آیا قیمت DOGE می تواند به 0.077 دلار افزایش یابد؟

برای کسانی که انتظار یک روند صعودی در دوج کوین را دارند، استراتژیک ترین حرکت این است که منتظر یک شکست متقاعد کننده فراتر از خط روند مقاومت ذکر شده باشند. در چنین شکستی، خط روند مقاومت به عنوان حمایت بالقوه مجددا آزمایش می شود و قیمت وارد محدوده 0.077 دلار می شود و راه را برای حرکت صعودی تقریباً 18 درصدی باز می کند.

علاوه بر این، در نمودار قیمت بازه زمانی روزانه دوج کوین، می توان مشاهده کرد که هر دو حد بالا و پایین اندیکاتور باند بولینگر در تعادل حرکت می کنند. این نشانه واضحی از عدم اطمینان در بازار Dogecoin است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط