پیشرفت های چشمگیر در تست نت شیباریوم

تست نت شیباریوم به اوج جدیدی رسید: شیبا اینو ۲۵ میلیون تراکنش و ۱۷ میلیون کیف پول ثبت کرد

Puppynet، شبکه آزمایشی بتا پلتفرم مقیاس‌پذیری لایه ۲ شیباریوم ، در چند هفته گذشته همچنان به نقاط عطف جدیدی دست یافته است. زمانی که نوبت به تعداد کل آدرس‌های کیف پول و همچنین تعداد کل تراکنش‌های انجام شده در شبکه آزمایشی می‌رسد، همچنان به بالاترین حد خود ادامه می‌دهد.

گزارش اخیر Puppyscan، کاوشگر رسمی بلاک شبکه آزمایشی شیبا، پیشرفت چشمگیری را از نظر کل تراکنش‌ها و آدرس‌های کیف پول نشان می‌دهد. این ارقام نشان دهنده پتانسیل قابل توجهی برای راه اندازی آینده شبکه اصلی است.

Puppynet با بیش از 25 میلیون تراکنش ثبت شده تا کنون شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. علاوه بر این، این شبکه با موفقیت بیش از 17 میلیون آدرس کیف پول را جذب کرده است که نشان دهنده علاقه و تعامل فعال در اکوسیستم است.

داده‌های Puppyscan نشان می‌دهد که 25978414 تراکنش کل ، با میانگین زمان بلوک چشمگیر کمتر از هفت ثانیه ثبت شده است. علاوه بر این، 17,020,810 آدرس کیف پول مرتبط با این پروتکل وجود دارد.

این دستاورد قابل توجه مقیاس پذیری و کارایی قابل توجه پروتکل را برجسته می کند. علاوه بر این، داده‌های Puppynet همچنین نشان می‌دهد که شیباریوم بتا از نظر کل بلوک‌های پردازش‌شده پیشرفت چشمگیری داشته است. تعداد کل بلوک های پردازش شده از مرز 1.5 میلیون عبور کرده و در حال حاضر به 1509789 رسیده است.

آخرین تحولات پیرامون شیباریوم

از آنجایی که تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو روی راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم در سال جاری کار می‌کند، در حال حاضر توسعه‌هایی در اطراف این فضا در حال انجام است. ماه گذشته، شیتوشی کوزاما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو از پروژه جدیدی با نام Sibacals رونمایی کرد که به ایجاد NFT برای دارایی‌های دنیای واقعی کمک می‌کند. این پروژه امکان احراز هویت و اثبات مالکیت برای دارایی های دنیای واقعی را فراهم می کند.

شیباریوم یک سیستم بلاک چین جدید است که بخشی از اکوسیستم شیبا اینوخواهد بود. بر روی سه توکن تمرکز خواهد کرد:

SHIB، BONE و LEASH.

و زمینه های اصلی مورد علاقه آن متاورس و NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) خواهد بود.

شیباریوم قرار است اواخر امسال راه اندازی شود و ویژگی هایی مانند بازی بلاک چین، سرگرمی های غیرمتمرکز، انتزاع حساب و حکومت بین المللی را ارائه می دهد. این جزئیات در یک پست وبلاگ توسط توسعه دهنده، شیتوشی کوزاما به اشتراک گذاشته شده است.

یکی از جنبه های جالب شیباریوم، شیباکال ها است. اینها اقلام کلکسیونی خواهند بود که اصالت و ارزش هنری را در اولویت قرار می دهند. آن‌ها از تراشه‌های NFC برای تأیید اقلام واقعی و ایجاد فرصت‌های تجاری جدید، مشابه نحوه تأیید اقلام توسط eBay، اما با مزایای اضافه‌شده فناوری بلاک چین، استفاده خواهند کرد.

ایجاد Shibacals حدود 4 تا 6 هفته طول می کشد تا از کیفیت و ساخت بالا اطمینان حاصل شود. توسعه دهندگان با تیم های مختلف بلاک چین برای پیاده سازی فناوری احراز هویت همکاری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط