خلاصه از بازار ارزهای دیجیتال

تحلیل بازار آلت کوین ها و بیت کوین

خلاصه بازار ارزهای دیجیتال! بیت کوین و آلت کوین روز را چگونه آغاز کردند؟

 

حرکت جانبی در قیمت بیت کوین ادامه دارد و انتظار می رود که پادشاه ارزهای دیجیتال به زودی پیشرفتی را تجربه کند. در گذشته، ما شاهد نوسانات قابل توجهی در بازار پس از دوره های نوسان سطحی مانند این بودیم. به نظر می رسد به زودی روند مشابهی آغاز شود.

 

بنابراین، ارزهای دیجیتال چگونه روز جدید را آغاز کردند؟

این هفته، داده های اصلی هزینه های مصرف شخصی (PCE) که برای فدرال رزرو بسیار مهم است، اعلام شد. با وجود کاهش کمتر از حد انتظار، قیمت بیت کوین که نتوانست افزایش پیدا کند، فشار منفی بر بقیه بازار وارد می کند.

طی روزها هیچ حرکت قابل توجهی بالاتر از 29500 دلار برای BTC دیده نشد. هر چند قیمت سعی در عبور از این سطح داشته است، اما با فشار فروش مواجه شده است. این نشان دهنده تضعیف بیشتر اعتقاد به روند صعودی در بازار است.

میانگین حجم 7 روزه بیت کوین دیروز به پایین ترین حد در دو سال گذشته رسید. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که ماه های تابستان نیز معمولاً به همین ترتیب می گذرد.

یکی دیگر از دلایل کاهش حجم، کاهش فعالیت بازارسازان است.  کریپتو جامپ و بسیاری دیگر از بازارسازان بزرگ تصمیم گرفته اند حضور خود را در بازار کریپتو کاهش دهند. از اردیبهشت ماه شاهد تاثیر این تصمیم با حجم کم هستیم.

 

بیت کوین و آلت کوین

 

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حال یافتن خریدارانی با قیمت 29316 دلار است. در حالی که BTCD به 48.1٪ کاهش یافته است، ETH تقریباً در همان قیمت دیروز باقی می ماند. به صورت هفتگی، BTC، ETH و BNB هیچ سود یا زیان قابل توجهی را تجربه نکرده اند. سکه XRP که تحت تاثیر منفی شدن کلی بازار بود، رالی خود را قطع کرد و 3.45 درصد از ارزش خود را در 7 روز گذشته از دست داد.

از سوی دیگر، DOGE همچنان در میان یک بازار خسته کننده به ارائه گزینه های جایگزین ادامه می دهد، زیرا دوباره به بالای 0.08 دلار رسیده است.

تبدیل توییتر و برنامه‌های غافلگیرکننده‌ای که ایلان ماسک گفته به زودی اعلام خواهد شد، ممکن است در کوتاه‌مدت باعث افزایش دوج شود. با این حال، به نظر می رسد که درک این موضوع که این طرح های غافلگیرکننده با DOGE مرتبط نیستند، می تواند بهانه خوبی برای کسب سود باشد.

 

همانطور که در اوایل این هفته اعلام شد، شیبا کوین افزایش قیمتی را آغاز کرد که توسط سیگنال های زنجیره ای نشان داده شد. قیمت به صورت هفتگی 10 درصد و به صورت روزانه 5 درصد افزایش داشته است. داستان شیباریوم می تواند باعث افزایش بیشترشود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط