توجه شرکت تحلیل داده SENTIMENT  به آلت کوین های مبتنی بر اتریوم

تحلیل داده SENTIMENT درباره BAT و LTC

منفی بودن قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد و شاهد افزایش استثنایی آلت کوین ها هستیم. خب بعد چه اتفاقی می افتد؟ پیش‌بینی سخت است، کسب رشدهای استثنایی در حالی که بازار در حال سقوط است تا حد زیادی یک شانس است. از سوی دیگر، داده‌های زنجیره‌ای گاهی می‌توانند هشدارهای مهمی را به سرمایه‌گذاران ارائه دهد.

 

سیگنال صعودی در آلت کوین ها

به گفته شرکت تحلیل رمزنگاری Santiment، توکن بومی مرورگر اینترنتی متمرکز بر حریم خصوصی ممکن است به زودی افزایش یابد.

Santiment می گوید که Basic Attention Token (BAT)که به عنوان ارز دیجیتال مبتنی بر پاداش برای مرورگر Brave استفاده می شود، ممکن است به دلیل جنبش های اخیر رسانه های اجتماعی افزایش یابد.

Santiment داده هایی را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده افزایش تسلط اجتماعی برای عبارات “BAT”، “Browser” و “Brave” در ارزیابی اخیر خود است.

BAT و مرورگر Brave پس از یک پست وایرال Reddit که در مورد موفقیت یا شکست مرورگر اینترنت منحصربه‌فردی که جوایزی را ارائه می‌کند بود، مورد توجه قرار گرفتند.

 

آیا باید سکه BAT بخرید؟ قیمت BAT Coin که در هفته گذشته عمدتاً به صورت جانبی معامله می شد، به زیر 0.2 دلار سقوط کرد و در حال حاضر خریداران آن را به قیمت 0.197 دلار معامله می کنند. کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین به زیر 29000 دلار نیز بر آن تأثیر منفی گذاشت.

 

سطح 0.2 دلار یک منطقه حمایتی مهم برای قیمت است. در صورتی که بسته های بالاتر از این سطح وجود نداشته باشد، کاهش فعلی می تواند تا سطح 0.183 دلار ادامه یابد. در یک اصلاح عمیق تر، سطوح حمایت 0.1662 دلار و 0.1486 دلار حیاتی هستند. قیمت از این منطقه در طی سقوط عمومی بازار در 10 ژوئن بهبود یافت. در سناریوی صعودی، پس از شکستن محدوده 0.215 دلار و 0.22 دلار، رالی می تواند تا 0.265 دلار ادامه یابد.

 

Santiment همچنین قبل از رویداد مورد انتظار هاوینگ توجه خود را به Litecoin معطوف کرد. می گوید که گاوهای لایت کوین به سرعت در حال جمع آوری سکه هستند و آدرس هایی با حداقل 100 LTC در حال افزایش هستند.

 

نصف شدن آتی لایت کوین در 2 آگوست همچنان معامله گران را هیجان زده می کند. در 24 هفته گذشته، با آگاهی بیشتر افراد، 1185 آدرس اضافی با حداقل 100 LTC ایجاد شده است. بسیاری از مردم انتظار دارند که این آغازگر افزایش قیمت باشد.»

شما می توانید هم اکنون این دو کوین را در صفحه خریدوفروش ارزیپتو معامله کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط