امروز در دنیای کریپتو چه گذشت؟

اتقافات امروز کریپتو

 


وینکلووس به بری سیلبرت از DCG اولتیماتوم می دهد

 کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران صرافی جمینای، به گروه ارز دیجیتال و مدیر عامل آن، بری سیلبرت، اولتیماتوم قاطعانه داده است .

وینکلووس در دومین نامه سرگشاده خود خطاب به سیلبرت در سال جاری، رئیس DCG را به دلیل به تعویق انداختن روند حل و فصل 232000 کاربر Earn جمینی از طریق “سوء استفاده” از فرآیند میانجیگری مورد انتقاد قرار داد.

وینکلووس می گوید که از زمان فروپاشی Genesis در اوایل سال جاری، حدود 1.2 میلیارد دلار ارز دیجیتال هنوز به کاربران Earn Gemini بدهکار است. وینکلووس گفت: “من می نویسم تا به شما اطلاع دهم که بازی های شما به پایان رسیده است.” “دیگر بس است.”

بنیانگذار جمینای اکنون به سیلبرت اولتیماتوم داده است، «بهترین و آخرین پیشنهاد» شرکتش را تا ساعت 4 بعدازظهر به وقت شرقی در 6 ژوئیه بپذیرد – یا در 7 جولای با شکایت روبرو خواهد شد.

BlackRock برای بیت کوین ETF نقطه ای مجددا فایل بازمی کند

BlackRock مجدداً پرونده بیت کوین ETF خود را ثبت کرد و Coinbase را به عنوان شریک “اشتراک نظارت” قبلاً اعلام نشده خود معرفی کرد.

این خبر پس از یک هفته پر فراز و نشیب برای فایل‌های بالقوه ETF منتشر می‌شود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده با استناد به کاغذبازی نادرست، برنامه های ETF از Blackrock، Ark، Valkyrie، WisdomTree، Invesco و سایر موارد را موقتاً متوقف کرد و باعث افزایش فعالیت های مجدد شد.

ضررهای Poly Network ممکن است دو برابر پیش بینی شده باشد

 

پلتفرم قابلیت همکاری بلاک چین، Poly Network  ممکن است بیش از 5 میلیون دلار در یک هک که از اتریوم سوء استفاده کرده است، از دست داده باشد.

اتریوم 1955 دلار ، بی ان بی 245 دلار ، پلیگان 0.7041 دلار ، آولانچ 13.20 دلار ، اپیتیمیسم (OP) و پنج بلاک چین دیگر.

بر اساس آخرین یافته های شرکت امنیتی Beosin، مهاجمان پس از انحلال ETH از Poly Network حدود 10 میلیون دلار سرقت کرده اند. با این وجود، آنها ممکن است به دلیل نقدینگی ضعیف بازار نتوانسته اند حدود 260 میلیون دلار را نقد کنند.

کمتر از دو سال از آخرین هک پلی نتورک می گذرد که در آن 600 میلیون دلار از دست داد و به یکی از بزرگترین هک های تاریخ وب 3 تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط