افزایش ناگهانی ۳۰۰ درصدی توکن Verge

افزایش ۳۰۰درصدی

Verge (XVG) به طور ناگهانی نزدیک به 300٪ افزایش می یابد

بر اساس داده‌های CoinGecko، Verge (XVG)، یک ارز دیجیتال که به دلیل تاکید بر حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن شناخته می‌شود، در هفته گذشته نزدیک به 300 درصد افزایش یافته است.

با حجم معاملات چشمگیر 24 ساعته 489 میلیون دلاری و ارزش بازار به 96 میلیون دلار، این آلت کوین توجه ناظران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

این ارزاولین بار در سال 2014 معرفی شد و در سال 2017 در جریان روند صعودی بیت کوین محبوبیت پیدا کرد. پیشنهاد فروش منحصر به فرد آن بر ارائه یک بلاک چین سریع، کارآمد و متمرکز بر حریم خصوصی برای تراکنش ها استوار است.

رنسانس “سکه های دیناسور”.

برخی از مفسران اصطلاح «رنسانس سکه دایناسوری» را ابداع کرده‌اند، که نشان‌دهنده تغییر احتمالی در احساسات بازار از شیدایی «میم کوین» به احیای مجدد این به‌اصطلاح سکه‌های دایناسور است – ارزهای دیجیتالی که مدتی است وجود داشته‌اند اما تحت الشعاع دیوانگی توکن های جدیدتر و مد روز قرار گرفته اند.

Verge تنها آلتکوین قدیمی در حال افزایش نیست. سایر «کوین‌های اثبات کار دیناسور» که اخیراً دستاوردهای قابل‌توجهی داشته‌اند، شامل بیت‌کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) است. فقط زمان نشان می دهد که آیا این روند ادامه دارد یا خیر، اما بدون شک باعث تجدید علاقه در “کهنه سربازان” دنیای رمزنگاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط