رد شکایت CFTC توسط بایننس

رد شکایت بایننس توسط ژائو

بایننس و مدیر عامل آن ژائو قصد دارند رد شکایت CFTC را درخواست کنند.

صرافی ارزهای دیجیتال Binance و بنیانگذار و مدیر عامل آن ژائو(CZ) به همراه ساموئل لیم، افسر سابق انطباق، در حال برنامه ریزی برای رد شکایتی هستند که توسط کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) در ماه مارس علیه آنها تنظیم شده است.

CFTC این شکایت را مطرح کرده بود و ادعا می‌کرد که Binance و CZ سال‌ها پیش با عدم ثبت نام در آژانس فدرال، خدمات ثبت‌نشده ارائه کرده و قوانین مشتقات ایالات متحده را نقض کرده‌اند.

درخواست مجوز برای محدودیت متنی برای پاسخ به دعوی

به گفته منابع، بایننس، ژائو و لیم قصد دارند با استناد به پیچیدگی پرونده، درخواست رد شکایت ارائه شده توسط CFTC را داشته باشند. آنها همچنین به دنبال مجوز فراتر از محدودیت متنی 15 صفحه برای پاسخ خود هستند که باید تا 27 ژوئیه ارائه شود. این نشان می دهد که متهمان دفاعیات جامع ارائه خواهند کرد.

در حالی که بایننس به هدف شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مبنی بر اتهامات مختلف از جمله سوء استفاده از سرمایه مشتری، فریب سرمایه گذاران و نقض قوانین اوراق بهادار تبدیل شده است، صرافی ارزهای دیجیتال با فشار آژانس های نظارتی در کشورهای مختلف مواجه شده است.

بایننس اعلام کرده است که در برابر این اتهامات مطرح شده توسط SEC دفاع خواهد کرد. در پاسخ به بحران نظارتی، چندین مدیر ارشد از بایننس استعفا دادند و نگرانی‌هایی را در مورد آینده این پلتفرم افزایش دادند.

علی‌رغم این چالش‌ها، ژائو به کاربران صرافی ارز دیجیتال تعهد به توسعه و پیشرفت را تضمین کرده است. با وجود مشکلات ناشی از مقررات، بایننس همچنان بر توسعه و پیشرفت بیشتر تمرکز دارد.

صرافی کریپتوکارنسی اخیراً به یکی از اولین صرافی های ارزهای دیجیتال جهانی تبدیل شده است که Worldcoin (WLD) را فهرست کرده است، که در 24 جولای راه اندازی شد و توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد.
برای خرید و فروش این ارز دیجیتال هم اکنون می توانید به صفحه خریدوفروش صرافی ارزیپتو مراجعه کنید.

فشارهای نظارتی بیشترین ضربه را به BNB زد در همین حال، توکن سرویس Binance بایننس کوین (BNB) تحت تأثیر فشارهای نظارتی و شکایت های قانونی قرار گرفته است. به خصوص پس از شکایت ارائه شده توسط SEC، BNB تحت فشار فروش قرار گرفته است و در حال حاضر با 1.39 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با قیمت 237.82 دلار معامله می شود. در حالی که اکثر 100 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار تقریباً 45 تا 50 درصد ارزش خود را از ابتدای سال به دست آورده اند، BNB حدود 2.5 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط