جریان سرمایه ۲ میلیارد دلاری بایننس

بایننس

بایننس شاهد جریان عظیم نزدیک به 2 میلیارد دلار است

بر اساس داده‌های DeFillama، بایننس، صرافی محبوب ارزهای دیجیتال، در 24 ساعت گذشته جریان چشمگیر نزدیک به 2 میلیارد دلار را تجربه کرد. این هجوم سرمایه با وجود ترس، عدم اطمینان و تردید (FUD) در مورد خروج مدیران کلیدی از شرکت اتفاق می‌افتد.

این جریان قابل توجه را می توان به افزایش موجودی TrueUSD (TUSD) بایننس در همان بازه زمانی نسبت داد. موجودی TUSD در بایننس از کمتر از 500 میلیون دلار در 6 ژوئن به رقم خیره کننده 2.65 میلیارد دلار افزایش یافت.

در مقایسه، سایر صرافی های بزرگ مانند OKX، Bitfinex، Gate.io و Huobi کمتر از 20 میلیون دلار از این استیبل کوین را در اختیار دارند.

در میان چالش‌ها و نگرانی‌های نظارتی پیرامون دلار بایننس  (BUSD)، این صرافی، TUSD را به عنوان یک جایگزین مناسب تبلیغ می‌کند. بایننس ضرب سکه TUSD را افزایش داده و جفت های معاملاتی جدیدی را برای این استیبل کوین معرفی کرده است.

با این حال، TUSD به دلیل روابط ادعایی خود با جاستین سان و قرار گرفتن در معرض متولی ارزهای دیجیتال ورشکسته، Prime Trust، مورد بررسی قرار گرفته است.

بایننس هنوز پاسخی به این اتهامات ارائه نکرده است. در بحبوحه این تحولات، ژائو، مدیرعامل بایننس به خروج مدیران کلیدی از شرکت پرداخت.

او ادعاهایی مبنی بر اینکه خروج آنها مربوط به چالش های نظارتی است را رد کرد و تاکید کرد که دلایل همراه با خروج آنها “کاملا اشتباه” است. وی با بیان اینکه گردش مالی امری عادی در هر سازمانی است از مشارکت مدیران در حال خروج تشکر کرد.

ژائو به کاربران اطمینان داد که بایننس متعهد به محافظت از آنها در هر شرایطی است. در حالی که ممکن است جامعه ارزهای دیجیتال در ابتدا خروج مدیران را به مسائل نظارتی اخیر مرتبط کرده باشد، خود افراد اعلام کردند که شرکت را با شرایط دوستانه ترک کردند.

بیانیه ژاوئو با هدف از بین بردن هرگونه تردید پیرامون این وضعیت بود و تأکید کرد ،تکامل مداوم شرکت شرایط بازار و شرایط شخصی را تغییر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط