شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری علیه دوج کوین

شکایت علیه دوج کوین

ایلان ماسک و تسلا در حال مبارزه با اتهامات مربوط به تضاد منافع در یک شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری در رابطه با ارز دیجیتال دوج کوین هستند.

وکلای مدافع ماسک و تسلا اخیراً پاسخی را به دادگاه منطقه ای ایالات متحده ارائه کردند و خواستار رد درخواستی شدند که به دنبال مجازات آنها به دلیل تضاد منافع ادعا شده بود.

این درخواست که توسط ایوان اسپنسر، وکیل مدافع شاکیان پرونده علیه ماسک ارائه شد، ادعا کرد که تیم حقوقی متهمان به‌عنوان «بله قربان گو» عمل می‌کنند و با وکالت ماسک و تسلا تضاد منافع دارند.

در پاسخ خود، تیم حقوقی ماسک و تسلا قاطعانه ادعاهای اسپنسر را رد کردند و این پیشنهاد را “غیر مستند” و “بیهوده” خواندند.

آنها به قانون نیویورک استناد کردند و اظهار داشتند که وقتی تیم های حقوقی هم ارشدان شرکت و هم خود شرکت ها را نمایندگی می کنند، هیچ تضاد منافعی وجود ندارد، مگر اینکه آنها مخالفان قانونی باشند.

در این پاسخ، سوابق اسپنسر بیشتر مورد انتقاد قرار گرفت و او به سابقه ارائه درخواست‌های بیهوده برای به تاخیر انداختن مراحل دادگاه متهم شد. تیم دفاعی ادعاهایی مبنی بر افشای نامه‌ای درمورد رفتار اسپنسر به نیویورک پست را رد کرد، در عوض ادعا کرد که این اسپنسر بود که نامه را با ثبت عمومی و معرفی آن از طریق طرح به هیئت منصفه معرفی کرد.

نبرد حقوقی بین ماسک، تسلا و شاکیان حول ادعاهایی مبنی بر دخالت ماسک در یک طرح دزدی غیرقانونی مرتبط با دوج کوین، یک ارز دیجیتال که در حال حاضر به ازای هر سکه 0.07 دلار ارزش دارد، می چرخد.

شاکیان خواستار غرامت سرسام آور 258 میلیارد دلاری هستند. وکلای ماسک و تسلا، درخواست اسپنسر را سوء استفاده از فرآیند توصیف کردند و تاکید کردند که این اقدام باعث تلف شدن وقت دادگاه و توهین به اعتبار تیم حقوقی آنها شده است.

آنها بر تعهد خود برای حفظ اصول حرفه وکالت تاکید کردند و تعهد خود را برای دفاع قاطعانه از موکلان خود در برابر اتهامات ابراز کردند. با پیشرفت پرونده، هر دو طرف دلایل و شواهد خود را به دادگاه ارائه خواهند کرد.

 قاضی در نهایت تصمیم خواهد گرفت که آیا درخواست برای تحریم ماسک و تیم حقوقی تسلا صحت دارد یا خیر. نتیجه این دعوا پیامدهای مهمی برای ماسک، تسلا و کل صنعت ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط