بررسی و تحلیل گالا و اپتیمیسم و پروژه آینده دار Uwerx

پروژه uwerx

گالا (GALA) و اپتیمیسم (OP) در سال جاری سود کمی را ثبت کرده اند، اما پروژه Uwerx که به زودی راه اندازی می شود، غوغایی در بازار سکه ایجاد کرده است.

Uwerx در حال آماده شدن برای ایجاد انقلابی در صنعت فریلنسینگ است. این مقاله قیمت و پتانسیل رشد گالا  (GALA) و اپتیمیسم (OP) را تجزیه و تحلیل می کند و توضیح می دهد که چرا ممکن است Uwerx سرمایه گذاری بهتری باشد.

گالا (گالا) به جامعه خود اطمینان می دهد

در 18 می 2023، Gala Games اعلام کرد که نزدیک به 21 میلیارد توکن گالا (GALA) به ارزش بیش از 637 میلیون دلار را سوزانده است. تیم اعلام کرد که تصمیم برای سوزاندن توکن‌ها پس از تشخیص این موضوع گرفته شد که سرمایه‌گذاران نگران این بودند که تیم توکن‌های خود را رها و آنجا را ترک کند.

این حرکت توسط دارندگان گالا (GALA) به خوبی مورد استقبال قرار گرفت، به خصوص که پس از ایردراپ V2 پروتکل انجام شد.

این پروژه چیزهای بیشتری در دست اقدام داشت. در 22 می، Gala Games همکاری خود را با PokerGo، یک پلتفرم استریم لاس وگاس، برای ساخت یک بازی پوکر اجتماعی Web3 اعلام کرد.

این بازی در ماه ژوئن برای تست بتا در دسترس خواهد بود. این حرکات به آخرین افزایش قیمت گالا (GALA) در 24 ساعت گذشته تبدیل شده است.

این پروژه با 0.030 دلار معامله می شود که شاهد افزایش 1.28 درصدی در 24 ساعت گذشته بوده است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ارزش GALA (GALA) در سه ماهه اول 2024 به 0.054 دلار برسد.

 آخرین تحولات اپتیمیسم (OP)

دو هفته گذشته برای اپتیمیسم(OP) عالی بوده است. زمانی که Worldcoin تصمیم گرفت پولیگان (MATIC) را کنار بگذارد و World ID و برنامه جهانی خود را در شبکه اصلی اپتیمیسم (OP) راه اندازی کند، این پروژه در برابر رقیب خود پولیگان (MATIC) به پیروزی رسید.

Wolrdcoin همچنین علاقه خود را به حمایت از Optimism (OP) برای زنده کردن چشم انداز Superchain نشان داد.  اپتیمیسم(OP) همچنین اعلام کرده است که آنها شبکه اصلی خود را در تاریخ 6 ژوئن 2023 به Bedrock ارتقا خواهند داد.

علاوه بر این، آنها اعلام کردند که FXDX اکنون در OP Mainnet فعال است.

قیمت اپتیمیسم(OP) در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. این پروژه در حال حاضر 1.61 دلار با ارزش بازار 538,970,212 دلار معامله می شود. این قیمت فعلی کاهش -1.56٪ در 24 ساعت گذشته است.

تحلیلگران بر این باورند که اپتیمیسم(OP) در سه ماهه اول 2024 به 3.30 دلار افزایش خواهد یافت

 

Uwerx (WERX) آینده مشاغل آزاد است

Uwerx از زمان شروع پیش فروش خود به پیشرفت خود ادامه داده است. از مرحله اول پیش فروش تا مرحله پنجم پیش فروش فعلی، سرمایه گذاران را شگفت زده کرده است.

Uwerx بخش قابل توجهی از موفقیت پیش فروش خود را مدیون رویکرد متدولوژی چابک توسعه دهندگان خود است. آنها پروژه را به فازهای مختلف تقسیم کردند و در حین پیشرفت، بهبودهای لازم را انجام دادند.

توسعه دهندگان Uwerx با فراتر از انتظارات خود، مجبور شدند برای جبران افزایش تقاضا برای توکن های WERX، برخی تنظیمات را انجام دهند.

اولا، آنها تخصیص پیش فروش را به 427.5 میلیون توکن (57٪) از 750 میلیون توکن افزایش دادند. در مرحله دوم، آنها قیمت راه اندازی را به 0.095 تا 0.115 دلار افزایش دادند. در نهایت، آنها تخصیص توکن خود را به 7 درصد کاهش دادند و 72.5 میلیون توکن را برای مرحله پنجم پیش فروش منتشر کردند.

Uwerx بر انقلابی کردن صنعت فریلنسری متمرکز شد. این فناوری از فناوری بلاک چین برای ایجاد تمرکززدایی، قیمت‌گذاری منصفانه، پرداخت‌های سریع‌تر و موارد دیگر به صنعت استفاده می‌کند.

Uwerx همچنین هزینه های پایینی را ارائه می دهد. برخلاف پلتفرم‌های فریلنسری با ۲۰ درصد کارمزد تراکنش، Uwerx فقط ۱ درصد شارژ می‌کند.

علاوه بر این، تیم Uwerx قول داده است که پس از آماده شدن Uwerx برای مبادلات متمرکز، از مالکیت قرارداد هوشمند چشم پوشی کند. آنها همچنین قصد داشتند در تاریخی که به زودی اعلام می شود، قفل نقدینگی 25 ساله روی توکن های خود را آغاز کنند. قرار بود این قفل پس از پیش فروش اتفاق بیفتد، اما پس از یک نظرسنجی که در آن 82.8 درصد از پاسخ دهندگان می خواستند توکن ها فورا قفل شوند، تیم موافقت کرد که به زودی تاریخ جدیدی را اعلام کند.

در نظرسنجی دیگری، 98.2 درصد از پاسخ دهندگان به انجام آزمایش ایردراپ رای دادند. این به کاربران امکان می‌دهد آدرس‌های کیف پول دریافتی خود را تأیید کنند.

Uwerx همچنین از ویژگی جدیدی به نام Uwerx Vault استقبال کرده است. این ویژگی جدید کاربران را قادر می سازد تا توکن های خود را برای مدت زمان دلخواه ذخیره کنند. آنها همچنین برای استفاده از Vault جوایزی دریافت خواهند کرد.

نسخه آلفا پلتفرم Uwerx راه اندازی شده است که دارای صفحه فرود، صفحه ثبت نام، صفحه ورود به سیستم، صفحه فراموشی رمز عبور، صفحه شروع کار آزاد یا مشتری، صفحه فعالیت من و داشبورد استخدام است. صفحات دیگر عبارتند از: صفحه فرآیند ایجاد شغل، صفحات مرحله اولیه ایجاد شغل و مراحل اولیه استعدادیابی.

پس از آن، آنها انتقال به نسخه بتا را آغاز می کنند تا کاربران خودشان آزمایش پلتفرم را آغاز کنند. از بازخورد نیز استقبال می شود و می توان آن را به ایمیل اختصاصی بازخورد Uwerx، feedback@uwerx.network ارسال کرد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که این پروژه تا سه ماهه اول سال 2024 به بالای 3 دلار معامله شود.
این مطلب به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه گذاری نیست و از کاربران تقاضا می شود پیش از سرمایه گذاری تخقیقات خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط