انتقاد مشاور پارادایم از Sec

شکایت sec علیه bittrex

مشاور پارادایم: SEC به اشتباه تلاش می کند تا بازارهای رمزنگاری را کنترل کند

رودریگو سیرا، SEC را به دلیل تجاوز از صلاحیت خود در مورد صرافی ارز دیجیتال Bittrex مورد انتقاد قرار داده است.

رودریگو سیرا، مشاور ویژه شرکت سرمایه گذاری رمزنگاری Paradigm، آخرین کسی است که سازمان تنظیم کننده اوراق بهادار ایالات متحده را مورد انتقاد قرار داده است، این بار به دلیل “به اشتباه” دنبال کردن صرافی رمزنگاری Bittrex در تلاش برای کنترل بازارهای ثانویه کریپتو.

سیرا در یک موضوع توییتری در 11 ژوئیه، استدلال کرد که پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه صرافی ارز دیجیتال Bittrex مستقر در ایالات متحده باید “رد شود” زیرا به استفاده غیرمنطقی از تست Howey برای اثبات ادعاهای خود متکی است.

در 7 ژوئیه، پارادایم یک خلاصه دوستانه ارسال کرد که ادعا می کرد تنظیم کننده مالی از صلاحیت خود فراتر رفته است.

سیرا در موضوع خود همچنین اشاره کرد که گری جنسلر، رئیس SEC قبلاً اعتراف کرده بود که صرافی‌های رمزنگاری چارچوب نظارتی مناسبی ندارند و از نظر او روشن می‌کند که تنظیم‌کننده فاقد اختیار کافی برای تنظیم این بازارهای ثانویه است.

سیرا در یک پست وبلاگی در 7 ژوئیه استدلال های مشابهی ارائه کرد و اشاره کرد که SEC فاقد اختیار است زیرا دارایی های رمزنگاری شده شامل “قراردادهای سرمایه گذاری” نیستند. در نتیجه، دارایی های رمزنگاری شده تحت اختیار آژانس قرار نمی گیرند. «تا زمانی که SEC در قوانینی که کوین‌بیس درخواست کرده است وارد شود، صنعت دارایی‌های دیجیتال در بلاتکلیفی گیر کرده است و به طور همزمان گفته می‌شود که «وارد شوید و ثبت‌نام کنید» اما هیچ ابزار مؤثری برای انجام این کار ندارید.»

SEC ابتدا در 17 آوریل علیه Bittrex شکایت کرد. تقریباً دو هفته بعد در 30 آوریل، صرافی مجوز انتقال پول فلوریدا خود را قبل از اعلام ورشکستگی در 8 می تسلیم کرد. این دومین باری است که پارادایم حمایت خود را به یک سازمان رمزنگاری ارائه می دهد که با اقدامات قانونی SEC مواجه است.

در 11 می، پارادایم درخواست داد تا در حمایت از کوین‌بیس، یک گزارش کوتاه ارسال کند که ادعا می‌کرد SEC در ارائه قوانین یا راهنمایی روشن برای شرکت‌های دارایی دیجیتال در ایالات متحده شکست خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط