احسسات صعودی بازار با توجه به رفتار آلت کوین ها

احساسات صعودی بازار

گزارش :Santiment با ادغام بیت کوین، رفتار استیبل کوین احساسات صعودی را نشان می دهد

بازار ارزهای دیجیتال به طور غیرقابل انکاری در یک موقعیت بن بست بین احساسات صعودی و نزولی با توجه به چشم انداز کوتاه مدت قرار دارد. قیمت بیت کوین همچنان بین 31 تا 30 هزار دلار بود بدون اینکه موضع صعودی مشخصی داشته باشد.

با ادغام در سه هفته گذشته ، کارشناسان معتقدند که  قبل از مشخص شدن موضع بیت کوین، فقط مسئله زمان است که دید بهتری را برای بازار آلتکوین فراهم میکند.

با این حال، روش دیگری برای نگاه کردن به بازار از طریق مطالعه رفتار دارندگان استیبل کوین های بزرگ، حتی اگر آنها متعلق به صرافی ها هستند، وجود دارد.

رفتار استیبل کوین ها در رابطه با اقدام قیمت بیت کوین

بر اساس پلتفرم هوش بازار Santiment، دو استیبل کوین برتر، Tether USDT و Circle USDC، اطلاعات بسیار مهمی را در رمزگشایی بازار بیت کوین در اختیار دارند. از این نقطه نظر که کاهش ذخیره استیبل کوین در بحبوحه افزایش قیمت بیت کوین بسیار صعودی است و بالعکس، پیش بینی چشم انداز بازار کریپتو آسان تر است.

طبق مطالعه Santiment stablecoins، نهنگ‌ها و کوسه‌ها چشم‌اندازی صعودی نشان می‌دهند زیرا عرضه آنها در صرافی‌ها در بحبوحه افزایش اخیر بیت‌کوین کاهش می‌یابد.

این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که استیبل کوین‌های بیشتری در صرافی‌ها باقی می‌مانند، که می‌تواند به معنای علاقه معامله‌گران به خرید دارایی‌های کریپتو باشد.

Santiment نتیجه‌گیری کرد: «بر خلاف اینکه 10 آدرس بزرگ هر دو دارایی با عرضه کلی صرافی‌ها به طور مشابه مطابقت دارند، می‌توان گفت که اکثر بزرگترین آدرس‌ها در حال حاضر در صرافی‌ها قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط