اثرات بالقوه تایید ETF بیت کوین در بازار

شرکت تحقیقاتی K33 Research دیروز گزارشی در مورد اثرات احتمالی تایید یک ETF بیت کوین در بازار منتشر کرد. این گزارش حاکی از آن است که در صورت تایید برنامه های Spot Bitcoin ETF، بیت کوین می تواند به تدریج از سطح قیمت 42000 دلار در صد روز بعد عبور کند.

 

آیا برنامه های Spot Bitcoin ETF تایید SEC را دریافت خواهند کرد؟

 

رد درخواست های قبلی Spot Bitcoin ETF توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و اظهارات رئیس SEC گری گنسلر در مورد ETF های Spot Bitcoin حاکی از آنست ، احتمال این که SEC به ETF های Spot Bitcoin در آینده نزدیک چراغ سبز نشان دهد بسیار کم است .

با این حال، تحولات اخیر تا حد زیادی این انتظار را معکوس کرده است. پیشرفت‌های اخیر مانند برنامه BlackRock برای Spot Bitcoin ETF و برنده شدن Grayscale در پرونده SEC ، این انتظار را تقویت کرده است که SEC ممکن است برنامه‌های ETF را تأیید کند.

تحلیلگران ETF بلومبرگ پیش‌بینی‌های خود را در مورد احتمال تایید ETF‌های اسپات بیت‌کوین  از SEC به 75% علیرغم تصمیم SEC برای به تعویق انداختن تصمیمات ETF افزایش داده‌اند. در همین حال، از آنجایی که انتظارات دریافت تاییدیه SEC از ETF های Spot Bitcoin ادامه دارد، اثرات بالقوه تاییدیه ETF احتمالی در بازار نیز به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است. شرکت تحقیقاتی کریپتو K33 Research گزارشی در مورد اثرات بالقوه تایید ETF بالقوه منتشر کرده است.

این گزارش سطوح قیمتی که بیت کوین می تواند به تدریج پس از تایید احتمالی ETF به آن برسد را برجسته می کند. Vetle Lunde، تحلیلگر K33 Research که این گزارش را نوشت، سطوح قیمتی را که ارز دیجیتال پیشرو BTC می‌تواند به ۱۰ روز، ۴۰ روز، ۷۰ روز و ۱۰۰ روز پس از تایید ETF برسد، مورد بحث قرار داد. این گزارش نشان می دهد که بیت کوین می تواند 100 روز پس از تایید ETF احتمالی Spot Bitcoin از سطح قیمت 42000 دلار فراتر رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط