تراکنش آربیتروم در سه ماهه اول 2023 از ETH و Optimism فراتر رفت

آربیتروم

 

آربیتروم رکورد 2,728,907 تراکنش روزانه را دارد که از اتریوم پیشی گرفته است.کاربران باید از ورود به حساب های کلاهبرداری و اسپم اجتناب کنند.

Arbitrum شبکه ای است که به کاربران اجازه می دهد با هزینه های کمتری در اتریوم تراکنش انجام دهند. پس از انتظارات زیاد، Arbitrum توکن ایردراپ ARB  خود را به صورت زنده در 23 مارس منتشر کرد. در راه حل مقیاس بندی لایه 2 اتریوم بیش از 1 میلیارد توکن ARB توزیع شده است. این باعث می شود ارزش بازار حدود 1.5 میلیارد دلار باشد.

انتظار برای توکن ARB به حدی بود که وب‌سایت و بلاک چین آربیتروم قبل از انتشار توکن از کار افتاده بود و دنبال کنندگان رمزارز مشتاقانه منتظر سهم خود بودند.آربیتروم به بالاترین ارزش خود رسیده است. ادعا و معاملات ARB رکورد 2,728,907 را داشت که از اتریوم برای معاملات در 23 مارس پیشی گرفت. در همان زمان، این توکن در روز راه اندازی خود به بالاترین ارزش خود یعنی 11.80 دلار رسید. از آن زمان، قیمت در حدود 1.23 دلار تثبیت شده است.

ارزش فعلی بازار، این سکه را به Optimism رقیب خود نزدیکتر می کند. توکن ARB تنها برای هر کاربر نیست، بلکه برای برنامه‌های غیرمتمرکز که در اکوسیستم موفق بوده‌اند نیز توزیع می‌شود. بازارها و پروتکل‌های محبوب DeFi مانند Opensea، Uniswap و Aave در ماه‌های اخیر به Arbitrum منتقل شده‌اند. این پلتفرم از شباهت خود به بلاک چین اتریوم بهره می برد. علاوه بر این، تمام سرمایه‌گذاران و توکن‌های تیم در معرض چهار سال قفل قرار گرفتند که اولین آنلاک در یک سال اتفاق افتاد. و باز کردن قفل های ماهانه برای سه سال باقی مانده وجود دارد.

پتانسیل آربیتروم به عنوان یک راه حل اسکالر برای اتریوم باورنکردنی است و توکن های ARB در حال افزودن ضربه های مهم تری به بازار ارزهای دیجیتال هستند. با این حال، کاربران باید محتاط تر باشند زیرا حساب های اسپم زیادی به نام Arbitrum در توییتر وجود دارد. کاربران باید در هیجان رشد بلاک چین از افتادن در دام کلاهبرداری جلوگیری کنند.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط