یکی از بنیانگذاران  Gemini: روند صعودی بعدی Crypto در آسیا آغاز خواهد شد

بازار صعودی بیت کوین

یکی از بنیانگذاران  Gemini: روند صعودی بعدی Crypto در آسیا آغاز خواهد شد

کامرون وینکلووس، سرمایه گذار آمریکایی و یکی از بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال Gemini، پیش بینی می کند که آسیا آغاز روند صعودی بعدی ارزهای دیجیتال خواهد بود.

اظهارات او در زمانی بیان شد که مقامات ایالات متحده، به ویژه کمیسیون بورس و اوراق بهادار، اقدامات اجرایی خود را تشدید کردند و تهدید کردند که حتی بیشتر از این نیز فشار خواهند آورد.

وینکلووس در توییتی که در ۱۹ فوریه ارسال کرد، گفت: “تز کاری من در حال حاضر این است که روند گاوی (صعودی) بعدی قرار است در شرق آغاز شود. این یک یادآوری هشیارکننده است که کریپتو یک طبقه دارایی جهانی است و غرب و به طور خاص ایالات متحده همیشه فقط دو گزینه داشته است: یا آن را در آغوش بکشد یا از آن جا بماند.”

او ادامه داد: “هیچ راهی برای متوقف کردن آن وجود ندارد. این یک واقعیت است.”

Chainalysis (شرکت تحلیل داده های بلاکچین) دریافت که بازار ارزهای دیجیتال در آسیای مرکزی و جنوبی و اقیانوسیه (CSAO) سومین بازار بزرگ در شاخص آن برای سال ۲۰۲۲ بود. بین ژوئیه ۲۰۲۱ و ژوئن ۲۰۲۲، ساکنان این مناطق با ارزش کل ۹۳۲ میلیارد دلار بیت کوین دریافت کردند.

وینکلووس در موضوعی در حساب توییتر خود اظهار داشت که دولت‌هایی که در ارائه قوانین روشن و راهنمایی صادقانه در مورد ارزهای دیجیتال کوتاهی می‌کنند، “در غبار رها می‌شوند” و “بزرگترین دوره رشد از زمان ظهور اینترنت تجاری” را از دست خواهند داد. ” او همچنین اظهار داشت که این دولت‌ها فرصت شکل‌دهی و تبدیل شدن به بخشی اساسی از زیرساخت‌های مالی آینده این جهان (و فراتر از آن) را از دست خواهند داد.

وینکلووس اولین کسی نیست که استدلال می کند که نگرش ایالات متحده به ارزهای دیجیتال می تواند تجارت را از بین ببرد و همچنین آخرین کسی نیست که ادعا می کند آسیا ممکن است چرخه بعدی رونق ارزهای دیجیتال را آغاز کند.

به گفته برایان آرمسترانگ، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Coinbase، اقدامات سختگیرانه مقامات ایالات متحده، به ویژه SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) ، ممکن است شرکت های ارزهای دیجیتال را به خارج از کشور سوق دهد.

در همین حال، یک تحلیلگر بازار آزاد در توییتر موسوم به GCR در پستی که در ۸ ژانویه برای ۱۴۷،۳۰۰ دنبال کننده خود انجام داد، پیش بینی کرد که “چین، (و آسیا به طور کلی) روند بعدی را تقویت خواهند کرد. در توییت GCR آمده است: “چین (و آسیا به طور کلی) به حرکت بعدی کمک خواهد کرد.”

مدتی طول می کشد تا بدبینی غربی ها نسبت به این فضا از بین برود، اما شرق در حال صعود است و مشتاق است مقررات خود را منعطف کند.

در اکتبر سال گذشته، آرتور هیز، مدیر عامل سابق غول مشتقات ارز دیجیتال BitMEX، پیش بینی کرد که روند صعودی بعدی زمانی آغاز خواهد شد که چین به بازار بازگردد. او یک قدم فراتر رفت و گفت که هنگ کنگ نقشی حیاتی در این روند دارد. پیش‌بینی او این بود که روند صعودی بعدی زمانی آغاز خواهد شد که چین به بازار بازگردد.

هیز استدلال کرد که هنگ کنگ می‌تواند به مکانی برای اثبات پکن تبدیل شود تا بازارهای ارزهای دیجیتال را آزمایش کند و به عنوان مرکزی برای سرمایه چینی عمل کند تا راه خود را به بازارهای ارزهای دیجیتال جهانی پیدا کند. هنگ کنگ در حال حاضر به عنوان محل آزمایش پکن برای بازارهای سنتی عمل می کند.

در آن زمان، او این بیانیه را بیان کرد که “چین رمزارز را رها نکرده است، بلکه صرفاً غیر فعال مانده است.”

در ابتدای سال جاری، پل چان، وزیر مالی هنگ کنگ، در ۹ ژانویه در اجلاس نوآوران وب 3 POWER هنگ کنگ سخنرانی کرد. او در سخنرانی خود فاش کرد که قانونگذاران هنگ کنگ در ماه دسامبر قانونی را برای راه اندازی یک سیستم مجوز برای خدمات دارایی مجازی تصویب کرده اند.

در نتیجه مستقیم اصلاحات در قانون، روایتی به نام «افزایش ناگهانی کوین های چینی» مورد توجه قرار گرفته است. این روایت با افزایش حدس و گمان ها در مورد اینکه آیا حق ارتفاق های نظارتی در هنگ کنگ منجر به افزایش گسترده توکن های کاربردی صرافی های آسیایی می شود، مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط