چشم انداز سودآور اتریوم

اتریوم (ETH) با وجود نوسانات بازار، سود جذابی را حفظ می کند

در آخر هفته، اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ و بزرگترین آلت کوین، عمدتاً در محدوده 1700 تا 1750 دلار معامله شد. اتریوم  با قیمت 1725 دلار تغییر می کند که نشان دهنده کاهش 0.25٪ در 24 ساعت گذشته است، در حالی که داده ها نشان می دهد که سودآوری آدرس های کیف پول اتریوم بالای 50٪ باقی مانده است.

چشم انداز سودآور اتریوم

با وجود عملکرد کوتاه‌مدت، اتریوم همچنان یکی از جذاب‌ترین ارزهای دیجیتال در صنعت است و بازدهی بلندمدت ارائه می‌کند. با ارزش بازار 207.41 میلیارد دلار، ETH ارزش خود را 43.96٪ از ابتدای سال (YTD) افزایش داده است و سود نسبی را فراهم می کند.

بر اساس داده‌های اخیر، بیش از 50 درصد از آدرس‌های کیف پول اتریوم علیرغم نوسانات قابل توجه بازار مشاهده شده در هفته‌های اخیر سودآور هستند. داده‌های شرکت تحلیل رمزنگاری IntoTheBlock نشان می‌دهد که ۵۷.۵ میلیون آدرس کیف پول اتریوم سودآور هستند که ۵۹.۶۶ درصد از کل آدرس‌های کیف پول فعال را تشکیل می‌دهند. تعداد کل آدرس‌های کیف پول با ضرر 36.84 میلیون است که معادل 38.22 درصد از کل کیف پول‌های دارای ETH است. داده ها همچنین نشان می دهد که تقریباً 2.05 میلیون آدرس کیف پول در نقطه سربه سر هستند و هیچ سود یا زیان نشان نمی دهند.

این داده ها نشان دهنده موقعیت قوی ETH در میان رویکرد نظارتی است که صرافی های کریپتو و بسیاری از آلتکوین ها مانند Cardano (ADA) و Solana (SOL) را تهدید می کند.

از آنجایی که انتظار می‌رود موانع پیش روی بازار کریپتو به عنوان پشتیبان اتریوم باشد، بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که ETH به عنوان یک پناهگاه امن در صورت انحلال قانونی برای تعیین اینکه کدام آلت‌کوین‌ها اوراق بهادار هستند، عمل خواهد کرد.

چشم انداز بلند مدت ETH

علی‌رغم چالش‌های شدیدی که بازار ارزهای دیجیتال با آن مواجه است، اتریوم همچنان یکی از آلت‌کوین‌های برتر با پیش‌بینی بسیار مثبت برای پیشی گرفتن از بیت‌کوین در دراز مدت است. بنیاد اتریوم در حال آماده شدن برای تبدیل بلاک چین اتریوم به دارایی اثبات سهام (PoS) کاملاً کاربردی با به روز رسانی های متعدد برنامه ریزی شده برای پیاده سازی در چند ماه آینده است. بر اساس چشم‌انداز بلندمدت و تلاش‌های توسعه برنامه‌ریزی‌شده، به نظر می‌رسد بسیار منطقی است که انتظار داشته باشیم قیمت ETH به حرکت‌های صعودی خود در بلندمدت ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط