پیاده سازی شبکه لایتنینگ بیت کوین در بایننس

لایتتینگ شبکه بیت کوین در بایننس

بایننس شبکه لایتنینگ بیت کوین را برای برداشت و سپرده گذاری سریع تر بیت کوین پیاده سازی می کند.

 

در یک پست وبلاگ در 17 جولای، صرافی ارز دیجیتال Binance از ادغام موفقیت آمیز شبکه لایتنینگ بیت کوین در پلتفرم خود خبر داد.

این ادغام یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 را برای برداشت ها و سپرده های بیت کوین به ارمغان می آورد که به طور قابل توجهی کارایی تراکنش را برای کاربران بایننس افزایش می دهد.

با این آخرین پیشرفت، کاربران بایننس اکنون می توانند گزینه “LIGHTNING” را هنگام برداشت یا واریز بیت کوین انتخاب کنند. این گزینه به گزینه های موجود دیگر مانند BNB Smart Chain (BEP20)، بیت کوین، BNB Beacon Chain (BEP2)، BTC (SegWit) و Ethereum ERC20 می پیوندد.

تصمیم برای ادغام شبکه لایتنینگ پس از آن اتخاذ شد که بایننس با افزایش تراکنش های معلق بیت کوین به دلیل افزایش هزینه های گاز شبکه، که تا حدی ناشی از ظهور میم کوین ها در بیت کوین است، با چالش هایی مواجه شد.

افزایش کارمزد تراکنش ها در درجه اول با افزایش میم کوین ها در شبکه بیت کوین، به ویژه ایجاد توکن های BRC-20، یک استاندارد توکن جدید، مرتبط است.

بایننس یکی از صرافی‌های برجسته در میان صرافی های Bitfinex، River Financial، OKX، Kraken و CoinCorner است که شبکه لایتنینگ را پذیرفته است – یک راه‌حل لایه ۲ برای تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر بیت‌کوین.

به گزارش کوین تلگراف، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس نیز در ماه آوریل به ادغام شبکه لایه ۲ بیت کوین در کوین بیس ابراز علاقه کرد، اما جدول زمانی مشخصی ارائه نشد. شایان ذکر است که هدف اصلی شبکه لایتنینگ افزایش تراکنش‌های بیت‌کوین از طریق ایجاد کانال‌های تراکنش خارج از زنجیره به کاربران است که منجر به بهبود سرعت و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط