پایگاه داده باز پولیگان برای استفاده کاربردی از بلاکچین

Polygon (MATIC) پایگاه داده باز را برای موارد استفاده از بلاک چین راه اندازی می کند

 

Polygon (MATIC) ، یکی از شبکه های اصلی Web3، راه اندازی یک پایگاه داده باز از موارد استفاده برای فناوری بلاک چین را اعلام کرده است. این پایگاه داده با نام “The Value Prop” میزبان کاتالوگ بیش از 300 برنامه کاربردی و تعداد بی شماری از موارد استفاده است که در بخش های مختلف تجاری، شبکه های بلاک چین و مناطق جغرافیایی گسترده شده اند.

پولیگان خواستار مشارکت کاربران با موارد استفاده و برنامه های کاربردی بیشتر برای گسترش ارزش پیشنهادی شده است.

پولیگان و دنیای واقعی

کاربردهای دنیای واقعی بلاک چین ها با هدف رسیدگی به مشکلات دنیای واقعی قبلاً منبع بحث های شدید بوده است. ابتکار اخیر پولیگان مصادف با دوره ای است که فناوری بلاک چین با احساسات و عناوین عمدتاً منفی دست و پنجه نرم می کند. این ناشی از فشار رگولاتورهای ایالات متحده بر شرکت کنندگان مهم بازار مانند Binance و Coinbase است.

بنابراین، کارشناسان Web3 و بازیگران اصلی در این زمینه معتقدند که نیاز فزاینده ای برای آشکار کردن برنامه های کاربردی مثبت برای بلاک چین وجود دارد. آنها قصد دارند آن را به عنوان یک فناوری همه منظوره به جای ابزاری که تجارت دارایی را ساده می کند، ارائه دهند.

در کنار Polygon، شبکه‌های بزرگ دیگری نیز وارد عمل شده‌اند. ریپل (XRP) اخیراً همکاری با بانک مرکزی کلمبیا را برای بررسی موارد استفاده از فناوری بلاک چین اعلام کرد.

 

آیا توسعه Web3 ادامه خواهد داشت؟

پولیگان در تلاش است تا قابلیت‌های جدیدی را برای تقویت توسعه Web3 ترسیم کند، و موارد استفاده جدید را باز کند. شایان ذکر است که یکی از بنیانگذاران Sandeep Nailwal یک برنامه کمک مالی به نام Nailwal Fellowship راه اندازی کرد.

هدف این ابتکار ارائه کمک های مالی و منابع به توسعه دهندگان Web3 در مراحل اولیه است. علاوه بر بودجه، توسعه دهندگان راهنمایی و دسترسی به بنیانگذاران و سرمایه گذاران برتر را دریافت خواهند کرد.

با توجه به Alchemy، یک پلت فرم توسعه دهنده بلاک چین، توسعه وب 3 با سرعتی سریع در سه ماهه اول سال 2023، با وجود سرایت بحران بانکی ایالات متحده، ادامه یافته است. تعداد تیم‌های توسعه‌دهنده‌ای که روی پلتفرم کیمیاگری کار می‌کنند به بالاترین حد خود رسیده است و فعالیت توسعه‌دهندگان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

در زمان نگارش مقاله، MATIC، توکن بومی پولیگان، در منطقه منفی معامله می‌شد. به گفته CoinMarketCap، این سکه که در یک دوره 24 ساعته 4.16 درصد کاهش داشت، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.5884 دلار معامله می شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط