ورود بزرگ ارز دیجیتال Blur به قلمرو NFT

ارز دیجیتال بلور ،  DeFi و NFT را «ترکیب» می کند

ورود بزرگ Blur به قلمرو NFT با Blur Lend تسلط آن را تقویت کرده است. رشد ارزش کل قفل شده (TVL)، بازیابی توکن، و تسلط بر بازار NFT، مسیر رشد این ارز را نشان می دهد.

  • ورود Blur به فضای NFT منجر به تسلط در بازار با بیش از 50 درصد حجم معاملات شد.
  • مجموع ارزش قفل شده (TVL) رشد را تجربه کرد.

 

ارز بلوربا ورود بزرگ Blur Lend (Blend)، و بهره‌گیری از NFTها، به‌خوبی وارد حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) شد. از زمان معرفی، این پلتفرم پیشگامانه به طور غیرقابل انکاری تسلط خود را در فضای وام دهی تثبیت کرده است.

Blur یک تکه بزرگ از سهم NFT می گیرد

سایت مساری پستی را منتشر کرد که در آن پیشرفت چشمگیر Blur در بازار NFT را در 18 ژوئن برجسته ترکرد. این گزارش بر دستاوردهای خیره‌کننده این پلتفرم، مانند تصاحب بیش از 50 درصد از حجم معاملات NFT و ایمن کردن یک پایگاه کاربر قابل توجه، تأکید کرد.

 


BLUR تا به اینجا

به گفته Dune Analytics، راه اندازی Blend منجر به تسلط پلتفرم در فضای وام دهی NFT شده است. تجزیه و تحلیل حجم در سراسر پلتفرم های مختلف وام دهی NFT نشان داد که از ابتدا به سرعت جایگاه اول را کسب کرد. علاوه بر این، حجم اولیه ضبط شده از 50 میلیون دلار فراتر رفت، در حالی که دومین حجم بالاتر تقریباً 2 میلیون دلار بود.

تا زمان نگارش این مقاله، حجم معاملات به بیش از 169 میلیون دلار افزایش یافته بود و نزدیکترین رقیب با حدود 1.8 میلیون دلار عقب تر بود. برای درک این موضوع، حجم Blur در زمان نگارش تقریباً 7387 اتر [ETH]، معادل تقریباً 13 میلیون دلار بود.

بررسی مقدار کل قفل شده (TVL) Blur در DefiLlama افزایش قابل توجهی را از زمان عرضه اولیه آن نشان داد. با این حال، داده های اخیر نشان دهنده کاهش جزئی در مسیر حرکت آن است. در زمان نگارش این مقاله، TVL تقریباً 148.6 میلیون دلار بود که افت قابل توجهی مشاهده شد.

علاوه بر این، هنگامی که TVL را به طور خاص مربوط به Blend در نظر می گیریم، از زمان راه اندازی آن روند صعودی واضحی وجود داشته است. تا زمان نگارش این مقاله، هنوز نشانه هایی از این سیر صعودی وجود داشت، به طوری که TVL به حدود 43 میلیون دلار رسید.

روند قیمت BLUR

BLUR پس از کاهش در دوره معاملاتی قبلی، سود بیش از 1٪ را تجربه می کرد. قیمت معامله در زمان نگارش تقریباً 0.35 دلار بود و با مقاومت فوری در حدود 0.4 دلار روبرو شد که با میانگین متحرک کوتاه (خط زرد) نشان داده شد.


قابل ذکر است که در 15 و 16 ژوئن، ارزش این توکن افزایش قابل توجهی داشت که به ترتیب بیش از 7 درصد و 10 درصد افزایش یافت که به آن کمک کرد تا از محدوده فروش بیش از حد خود بازگردد. خط شاخص قدرت نسبی (RSI) تا زمان نگارش این مقاله حدود 40 بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط