وال استریت پشت پرده شکایت های SEC علیه بایننس و کوین بیس

وکیل Pro-XRP بیان داشت که هدف شکایت های SEC علیه بایننس و کوین بیس ، تقویت رشد وال استریت است

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اخیراً علیه بایننس و کوین بیس شکایت کرده است. بایننس، همراه با بنیانگذارش چانگ پنگ ژائو، با اتهامات نقض مقررات مختلف مواجه شدند، در حالی که کوین بیس، یک بازیگر مهم در صنعت ارزهای دیجیتال، متهم به فعالیت به عنوان یک کارگزار و صرافی بدون مجوز بود.

این شکایت‌ها علیه این دو شرکت رمزنگاری ، انتقادات قابل توجهی را از سوی کل جامعه ارزهای دیجیتال به همراه داشته است. جان دیتون، که شریک مدیریتی شرکت حقوقی دیتون است، به سرمایه گذاران دیگر پیوست و اظهار داشت که اقدامات SEC علیه بایننس و کوین بیس به دلیل تمایل به توانمند ساختن وال استریت است ، برای اینکه وال استریت از صنعت به سرعت در حال رشد ارزهای دیجیتال عقب نیافتد.

علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به اقدامات SEC برای سود شرکت های مالی ایالات متحده مشکوک هستند

علاقه مندان به ارزهای دیجیتال نگرانی هایی را در مورد سرکوب اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه کسب و کارهای رمزنگاری شده مطرح کرده اند و نشان می دهد که قصد واقعی آن ممکن است ایجاد مسیری برای موسسات مالی مستقر در ایالات متحده باشد.

این اتهامات در جامعه رمزنگاری مورد توجه قرار گرفته است، زیرا جان دیتون، بنیانگذار CryptoLaw، موافقت خود را با توییت پرستون پایش، مدافع بیت کوین اعلام کرد. به گفته دیتون و پایش، شکایت‌های SEC علیه کوین‌بیس و بایننس به‌عنوان اقداماتی استراتژیک در نظر گرفته می‌شود تا زمینه بازی برای شرکت‌های وال استریت را هموار کند و آنها را قادر می‌سازد تا به دنیای به‌سرعت در حال تحول ارزهای رمزنگاری‌شده برسند.

پایش اشاره کرد که شرکت های برجسته ای مانند BlackRock، Citadel Securities و Fidelity Digital Assets اخیراً در پی اقدامات قانونی SEC علیه غول های رمزنگاری، درخواست برای صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) و صرافی های نقطه ای را آغاز کرده اند.

چهره های برجسته در صنعت کریپتو از ادعاهای پایش در مورد همکاری بین وال استریت و قانون گذاران حمایت می کنند. جان دیتون، وکیل دادگستری، در موافقت با توییت پرستون پایش، اظهار داشت که ممکن است یک “همکاری داخلی” بین وال استریت و نهادهای نظارتی وجود داشته باشد.

دیتون بر این واقعیت تاکید کرد که غول‌هایی مالی مانند BlackRock، Fidelity، Citadel، Schwab، و Deutsche Bank بلافاصله پس از شکایت‌های SEC علیه بایننس و کوین بیس برای صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) درخواست دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط