همکاری گروه موسیقی وارنر و آزمایشگاه های پلیگان

پلیگان و web3

گروه موسیقی وارنر و آزمایشگاه های پلیگان از برنامه شتاب دهنده موسیقی رونمایی کردند

گروه موزیک وارنر(WMG) ، غول‌ سرگرمی آمریکایی، و آزمایشگاه‌های پلیگان اتحاد خود را با راه‌اندازی یک برنامه شتاب‌دهنده موسیقی جدید که هدف آن هدایت «نسل بعدی نوآوری در تقاطع Web3 و موسیقی» است، عمیق‌تر کرده‌اند.

برای این برنامه، دو شرکت قصد دارند از توسعه دهندگانی که پروژه های مرتبط با موسیقی و برنامه های غیرمتمرکز (dApps) را در شبکه Polygon منتشر می کنند، حمایت کنند.

گروه موسیقی وارنر و Polygon Labs

طبق اعلام رسمی، درخواست‌های این برنامه به‌صورت دوره‌ای بررسی می‌شوند و پروژه‌های منتخب از مزایای متعددی برخوردار خواهند شد. این شامل سرمایه گذاری مشترک از WMG و Polygon Labs و همچنین کمک مشارکت در سراسر اکوسیستم  در حال رشد پلیگان است.

علاوه بر این، این دو پلتفرم همچنین بررسی سه ماهه پروژه های منتخب ، مشاوره استراتژیک، ایجاد شبکه و اتصال، و بازاریابی و تبلیغات را ارائه می دهند.

وارنر و پلیگان به طور ایده‌آل به سمت ابتکارعمل در تقاطع موسیقی، فناوری و Web3 متمایل می‌شوند که بر حوزه‌های کلیدی مانند پیشرفت جوامع هنرمند و طرفداران، ایجاد سیستم‌های تولید و توزیع موسیقی غیرمتمرکز، نوآوری راه‌حل‌های فروش بلیت، کاوش مرتبط با موسیقی ، کالاها و کلکسیون های دیجیتال/فیزیکی و ادغام موسیقی با فناوری تعاملی و بازی تمرکز دارند.

Polygon Labs و WMG برای کمک به پشتیبانی، پیشرفت و مقیاس‌بندی نسل بعدی پروژه‌های برجسته موسیقی و Web3 با یکدیگر همکاری می‌کنند. اگر به موسیقی وسواس دارید و علاقه مند به اینکه Web3 چگونه می تواند ارزش را برای سازندگان، طرفداران و هنرمندان موسیقی باز کند، این برنامه برای شما مناسب است!

اوآنا روکساندرا، مدیر ارشد دیجیتال WMG، گفت که این شرکت تولیدکننده ضبط به دنبال این است که هنرمندان و ترانه سرایان خود را قادر سازد تا با برنامه شتاب دهنده جدید، جوامع خود را در عصر بعدی موسیقی بسازند، فعال کنند، و درآمد کسب کنند.

آزمایش های قبلی Web3 وارنر

اولین باری نیست که پلیگان و گروه موسیقی وارنر با هم همکاری می کنند. در واقع، این دو شرکت در دسامبر گذشته با پلتفرم تجارت الکترونیک LGND.io متحد شدند تا یک برنامه موسیقی چند ساله وب 3 را راه اندازی کنند که کاربران را قادر می سازد وینیل دیجیتال را اجرا کنند.

این شرکت ضبط همچنین استراتژی متاورس خود را پس از همکاری و سرمایه گذاری اخیر در خرده فروش مد دیجیتال – DressX گسترش داد. گروه وارنر همچنین پس از ایجاد شراکت با Splinterlands وارد بازی های بلاک چین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط