همبستگی بازار بیت کوین و Nasdaq

بیت کوین و Nasdaq: آخرین روند همبستگی بازار

در یک افشاگری شگفت‌انگیز، Ecoinometrics از یک همبستگی جدید بین بیت‌کوین و Nasdaq پرده‌برداری می‌کند، که مسیر درهم تنیده آن‌ها و احساسات معامله‌گران را روشن می‌کند.

 

  • جدا شدن بیت کوین و Nasdaq با افزایش ارزش بیت کوین متوقف شد.
  • نرخ تامین مالی بیت کوین مثبت باقی ماند زیرا حدود 30700 دلار معامله شد.

 

داده های جالب توسط Ecoinometrics یک همبستگی در حال ظهور بین بیت کوین [BTC] و Nasdaqرا نشان داد. این الگوی جدید ناظران را مجذوب خود کرد و مسیر کلی BTC و احساسات معامله‌گران را روشن کرد.

بیت کوین، Nasdaq

همبستگی قیمت بیت کوین با سهام سنتی به عنوان یک ابزار ارزشمند برای سرمایه گذاران در ساخت پرتفوی سرمایه گذاری خود عمل کرده است. علاوه بر این، بیت کوین به عنوان معیاری که سهام سنتی بر اساس آن اندازه گیری می شود ظاهر شده است. تجزیه و تحلیل اخیر انجام شده توسط Ecoinometrics یک پدیده قابل توجه را برجسته کرد: روند قیمت BTC و Nasdaq اخیراً در هم تنیده شده اند.

نمودار یک دوره جدایی بین BTC و Nasdaq را از حدود آوریل تا ژوئن نشان می دهد. قبل از این دوره، بیت کوین و قیمت سهام سنتی مسیر مشابهی را نشان دادند. با این حال، افزایش کنونی قیمت BTC، که به دلیل تحولات اخیر در کنار احساسات نزولی که سهام را آزار می‌دهد، به بیت‌کوین کمک کرده است که این شکاف را پر کند و به Nasdaqبرسد.

موج ها و احساسات

افزایش اخیر برنامه های کاربردی برای ETF بیت کوین توسط موسسات مالی مختلف باعث افزایش قابل توجهی در غوغای اجتماعی پیرامون پادشاه کوین ها در چند روز گذشته شده است. با تجزیه و تحلیل روند قیمت روزانه، مشخص شد که بیت کوین از زمان انتشار این خبر افزایش قابل توجهی در ارزش خود تجربه کرده است.

تا زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین تقریباً 30700 دلار معامله می شد، البته با اندکی کاهش ارزش. با این حال، معاملات قبلی را با 3 درصد افزایش به پایان رساند. روند صعودی به طور مسلم غالب بود، همانطور که با خط شاخص قدرت نسبی (RSI) ساکن در منطقه بیش از حد خرید، مشخص می شود.

علاوه بر این، سیر صعودی احساسات مثبت تری را در میان معامله گران ایجاد کرد. طبق نمودار نرخ سرمایه ارائه شده توسط CoinGlass، بیت کوین شاهد افزایش نرخ های سرمایه گذاری مثبت در اکثر صرافی ها بود. تا زمان نگارش این مقاله، نرخ تامین مالی مثبت باقی مانده است که نشان دهنده یک شرط بندی جمعی در افزایش بیشتر قیمت فراتر از محدوده فعلی است.

با ورود موسسات مالی سنتی مختلف که برای مجوزهای BTC ETF رقابت می‌کنند، قیمت بیت‌کوین تا زمانی که مرحله اصلاحی تحقق پیدا کند، همچنان به صعود خود ادامه می‌دهد.

 MVRV ، 30 روزه BTC

روند ادامه دار قیمت بیت کوین چشم انداز مطلوبی را برای دارندگان کوتاه مدتی که قبل از شروع این روند وارد بازار شده بودند ارائه کرد. بر اساس معیار 30 روزه ارزش بازار ، بیت کوین از مرز صفر فراتر رفته است.
این نشان دهنده تغییر قابل توجه به سمت سودآوری است. در زمان نگارش این مقاله، MVRV بیش از 12٪ بود که نشان دهنده دستاوردهای قابل توجهی برای کسانی است که در آن بازه زمانی موقعیت دارند.

علاوه بر این، با توجه به وضعیت MVRV 30 روزه و موقعیت BTC در منطقه خرید بیش از حد، منطقی است که یک اصلاح بالقوه را پیش بینی کنیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط