هشدار جمینای به سیاست دموکرات ها دربرابر کریپتو

بنیانگذارجمینای هشدار می دهد که دموکرات ها ممکن است آرای جوانان را به دلیل احساسات ضد کریپتویی از دست بدهند

 

کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران صرافی جمینای، هشدار داده است که حزب دموکرات به دلیل آنچه که او به عنوان موضع تهاجمی چهره های برجسته در داخل حزب در قبال ارزهای دیجیتال می داند، در خطر از دست دادن حمایت حیاتی رای دهندگان جوان تر است. وینکلووس در مجموعه‌ای از توییت‌ها اظهار داشت که دموکرات‌ها نسل جوان را از خود دور می‌کنند – گروه‌هایی که به گفته او، این طبقه دارایی در حال ظهور را کاملاً پذیرفته‌اند.

او در توییتی نوشت: «برنده شدن در رای جوانان بخش مهمی از کتاب بازی دموکرات ها است. دموکرات ها بر این باورند که رای جوانان باعث موفقیت آنها می شوند . با این حال، وینکلووس اظهار داشت که این جمعیت اساسی، که می تواند توازن قدرت را در انتخابات آینده تغییر دهد، به دلیل رویکرد حزب به ارزهای دیجیتال در خطر است. او به سناتور الیزابت وارن و رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) گری گنسلر به عنوان مقصران اصلی جنگ ناعادلانه علیه رمزارزها اشاره می کند.

اخیراً، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به رهبری گری جنسلر، اتهاماتی را علیه صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال بایننس و کوین بیس مطرح کرده است و ادعا می کند که سکه های خاصی مانند Matic و SQL اوراق بهادار هستند. به دنبال این اقدامات، سقوط قابل توجهی در قیمت آلتکوین ها در آخر هفته رخ داد.

 وینکلووس خاطرنشان کرد:  کریپتو قبلاً قلب و ذهن جوان ها  و نسل زد را به دست آورده است. آنها در مورد شایستگی های کریپتو بحث نمی کنند. آنها بحث می کنند که کجا و چه چیز بعدی را بسازند.  وینکلووس همچنین به تعداد زیادی از سرمایه گذاران جوان اشاره کرد که پس انداز زندگی خود را روی ارزهای دیجیتال شرط بندی کرده اند. به نظر او، آنها هیچ گونه تخریب دارایی را که به زعم آنها توسط وارن و جنسلر ایجاد شده است، فراموش نخواهند کرد.

 

وینکلووس در نتیجه‌ای که ممکن است در حوزه سیاسی موج‌هایی ایجاد کند، انگیزه‌ها و درک تأسیس حزب را زیر سوال برد: «دو توضیح: (1) وارن و جنسلر یا نمی دانند چه خبر است (2) یا به شدت در محاسبه تاثیر اقدامات خود بر رای جوانان در این دوره انتخاباتی آتی اشتباه می کنند.

 

همانطور که چشم اندازهای سیاسی و نظارتی پیرامون ارزهای دیجیتال همچنان در حال تکامل هستند، این نظرات لایه دیگری به بحث اضافه می کنند. آنها پیامدهای بالقوه نه تنها بر بازارهای مالی، بلکه بر نگرش‌های سیاسی نسل‌های جوان‌تر را که به طور فزاینده‌ای از تأمین مالی غیرمتمرکز حمایت می‌کنند، برجسته می‌کنند. با چرخه انتخاباتی آینده، رویکرد حزب دمکرات به این موضوع ممکن است در واقع پیامدهای گسترده ای داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط