هشدار تحلیلگر مشهور در خصوص تله قیمت XRP

علی مارتینز، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، زنگ خطر قیمت اخیر XRP را به صدا درآورده است. مارتینز در توییتی به معامله گران هشدار داد که در دام احتمالی قیمت قرار نگیرند و به آنها توصیه کرد قبل از هر حرکت عجولانه احتیاط کنند. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که XRP قبلاً از مرز 0.55 دلار فراتر رفته بود و معامله گران شکست خورده را ترغیب می کرد که برای خرید اقدام کنند، اما یک برگشت ناگهانی را تجربه کردند که آنها را “رکت” کرد.

رکت در ارز دیجیتال به معنای از دست دادن سرمایه به صورت ناگهانی است. شدت این خسارت معمولاً زیاد است و معامله‌گر بخش زیادی یا تمام دارایی خود را از دست می‌دهد.

برای شفافیت بیشتر، مارتینز نموداری را به اشتراک گذاشت که سطح قیمت بحرانی برای یکپارچه سازی XRP را نشان می دهد که بالای 0.54 دلار برای هر توکن قرار داشت. این یکپارچگی مستلزم آن است که شمع بالاتر از این آستانه بسته شود و بازه های زمانی طولانی تری باید مورد توجه قرار گیرد.

مدت کوتاهی پس از شکستن سطح مقاومت بسیار مهم، XRP با فشار فروش مواجه شد و قیمت به زیر 0.54 دلار سقوط کرد. به نظر می‌رسد این نتیجه حرف‌های احتیاطی مارتینز را تأیید می‌کند و اهمیت تأیید حرکت قیمت از طریق الگوهای شمعی را برجسته می‌کند. با این حال، نظارت بر بسته شدن شمع در بازه‌های زمانی بزرگ‌تر، مانند نمودارهای چهار ساعته یا روزانه، برای ارزیابی دقیق‌تر ضروری است.

علاوه بر عوامل تکنیکال موثر بر حرکت قیمت XRP، عوامل فاندامنتال(بنیادی) نیز وارد عمل شده اند. اخیراً اسناد مورد انتظار هینمن مربوط به دعوی حقوقی ریپل به صورت عمومی منتشر شد. پیش‌بینی می‌شد که این اسناد، که شامل یکی از مقامات سابق SEC می‌شد، نبرد حقوقی سه ساله علیه ریپل و XRP را روشن کند. با این وجود، همانطور که در مورد چنین رویدادهای اساسی مرسوم است، به نظر می رسد که تأثیر بر قیمت XRP قبلاً توسط بازار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این، بر خلاف انتظارات، افشای این اسناد نتوانست رونق مورد انتظار بازار را آغاز کند.

 

سلب مسئولیت: نظر بیان شده در اینجا توصیه سرمایه گذاری نیست. این مطلب برای مقاصد اطلاعاتی ارائه شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط