نوسان قیمت بیت کوین و افزایش آلت کوین ها

مروری بر  نوسان قیمت بیت کوین و افزایش آلت کوین ها

نوسانات قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد و اگر سطح 27200 دلار باقی بماند، ممکن است فردا در بازار سبزتری بیدار شویم. اما کدام آلتکوین ها در هفته گذشته بیشترین توجه را به خود جلب کردند؟ CoinGecko پاسخ را ارائه می دهد. این وبسایت آلتکوین‌ها را بین ۲۷ می تا ۲ ژوئن به اشتراک گذاشته است و می‌توانیم شاهد افزایش سرسام‌آور برخی از این آلت‌کوین‌ها در روزهای آینده باشیم.

محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده

در بالای لیست  PEPE Coinقرار دارد. این آلتکوین در هفته اول ماه می با افزایش علاقه مواجه شد و به تقاضای قابل توجهی منجر شد که بایننس تصمیم گرفت آن را فهرست کند. با وجود کاهش جزئی، آخرین گزارش حاکی از ادامه علاقه به این میم کوین است. در جایگاه بعدی SUI قرار می‌گیرد که به‌عنوان رقیب جدیدی برای Solana درنظر گرفته می شود، به دلیل هزینه‌ها و سرعت پایین آن – عواملی که باعث افزایش محبوبیت Solana در سال 2021 شد. علاوه بر این، SUI همچنین دارای پشتوانه شرکتی مشابه سولانا است. اگرچه سولانا ممکن است در حال حاضر توجه سازمانی قابل توجهی را جلب نکند، SUI Coin در این جنبه همچنان قوی است.

این فهرست می تواند گمراه کننده باشد

ممکن است برخی آلتکوین ها به لیست روند راه پیدا کرده باشند اما اعتماد سرمایه گذاران را برانگیخته نمی کنند. در واقع، برخی به عنوان دارایی های بسیار پرخطر شناخته می شوند. نمونه مورد بحث، توکن BEN است. سرمایه‌گذاران باید در مورد چنین آلت‌کوین‌هایی احتیاط کنند، علی‌رغم ذکر مکرر آنها در رسانه‌های اجتماعی و فهرست‌های روند.

30 ارز دیجیتال در لیست قرار گرفتند

مثل همیشه، اتریوم و بیت کوین جایگاه های خود را در پنج رتبه اول حفظ کرده اند. جدای از این ها، RNDR یکی دیگر از آلتکوین های موجود در لیست است که توجه ها را به خود جلب می کند. گام های برداشته شده آن در ابتدای سال 2023 تأثیر قابل توجهی داشت. این پروژه منابع GPU را اجاره می دهد و با هیجان اخیر پیرامون هوش مصنوعی مرتبط است. این سیستم ها منابع وسیعی را مصرف می کنند و پتانسیل برخی از راه حل های هوش مصنوعی مبتنی بر بلاک چین برای همکاری با RNDR برای سرمایه گذاران جذاب است. همانطور که تیم رندر (RNDR) آشکارا بیان کرده است، هر چه کارمزد بالاتری کسب کند، قیمت توکن بالاتر می رود.

لیست کامل را می توان در تصویر بالا مشاهده کرد. آلت کوین Conflux، که در چین است، می تواند به دلیل حرکت هنگ کنگ، تجدید علاقه را تجربه کند. حضور آن در فهرست روند را می‌توان به مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال هنگ کنگ در اول ژوئن نسبت داد. با این حال، این تغییرات یک شبه منجر به تغییرات شدید نخواهد شد – ما اثرات آنها را در 6 تا 12 ماه آینده خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط