میم کوین PEPE و رشد ۱۰۰۰ درصدی در هفته ی گذشته

رشد پپه

یک میم کوین با عرضه 420,690,000,000,000 توکن است و 100% توکن‌های آن در گردش هستند. این میم اکنون مورد توجه بسیاری قرار گرفته زیرا در کمتر از یک هفته بازدهی ای بیش از 1000 برابر داشته است. این توکن مبتنی بر قورباغه بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد و در 14 آوریل 2023 تجارت خود را آغاز کرد. داستان‌های بسیار زیادی در ارتباط با این توکن قورباغه‌ای وجود دارد، و بسیاری از آنها می‌پرسند که آیا هنوز برای ورود به این توکن زود است یا خیلی دیر شده است.

 

پپ کوین چیست؟

پپ کوین فقط یک میم کوین دیگری است که هیچ ارزش ذاتی، نقشه راه و هیچ ابزاری ندارد. این توکن فقط برای سرگرمی ایجاد شده است و ممکن است برای کسب درآمد باشد. بسیار شبیه به شیبا اینو و دوج کوین است، اما تنها تفاوت این است که توکن‌های میم دیگر مبتنی بر سگ بودند و این یکی مبتنی بر قورباغه است. برای هر کسی که به رمزنگاری علاقه دارد، باید تصویر قورباغه با ظاهر هوشمند سبز رنگ را دیده باشد که در بسیاری از نمودارها و میم ها استفاده شده است.

چگونه پپکوین بخریم؟

در ابتدا سکه پپه فقط بر روی دکس، Uniswap عرضه شد. نقدینگی کم بود و برای هر کسی که می‌خواست PEPE بخرد، از زمان راه‌اندازی آن بر روی بلاک چین اتریوم باید هزینه گاز بسیار بالایی را پرداخت می کرد. چند روز بعد، PEPE در یک صرافی مرکزی کوچکتر رمزنگاری مانند MEXC و چند صرافی رمزنگاری سطح بالا مانند Huobi و Gate.io فهرست شد.

آیا پپ کوین بخرم؟

سرمایه گذاری درPEPE  به دلیل ماهیت سوداگرانه آن با ریسک بالایی همراه است. انجام یک تحقیق کامل و صرف مقدار بسیار کمی سرمایه گذاری ضروری است. سرمایه‌گذاری زیاد می‌تواند شما را به موفقیت برساند یا ممکن است در کمترین زمان ممکن تمام سرمایه‌های خود را از دست بدهید. میم هایی مانند PEPE برای سرمایه گذاری نیستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار بسیار کمی سرمایه گذاری کنید، و اگر قیمت آن بیشتر شود، مقدار سود خوبی کسب می کنید، در غیر این صورت ضرر بسیار کمی دارید. لطفاً تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتال از جمله PEPE تصمیمات آگاهانه بگیرید.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط