تجزیه و تحلیل قیمت Sui و مشاهده روند صعودی

 

  • تجزیه و تحلیل قیمت Sui یک روند صعودی را نشان می دهد.
  • مقاومت برای SUI در 1.054 دلار وجود دارد.
  • پشتیبانی از SUI/USD با قیمت 0.947 دلار موجود است.

بر اساس آخرین تحلیل قیمت Sui، بازار طی 24 ساعت گذشته روند صعودی با نشانه هایی از بهبود را نشان داده است. علیرغم نوسان تدریجی قیمت، گاوها با افزایش دادن ارزش این کوین با موفقیت بر نمودار قیمت تسلط پیدا کردند. این تحول مثبت نشان‌دهنده چشم‌انداز امیدوارکننده برای گاوها است، زیرا قیمت بار دیگر به مرز 1.01 دلار رسیده است. اگرچه پتانسیل برای بهبود بیشتر وجود دارد، اما پیش‌بینی می‌شود که حرکت صعودی همچنان کند باشد و همچنان به ارزش واقعی خود نرسیده باشد.

 

نمودار قیمت 1 روزه SUI/USD

احساسات مثبت را تجربه می کند و به 1.01 دلار بهبود می یابد

بر اساس آخرین تحلیل قیمت روزانه Sui، یک حرکت صعودی مشهود است زیرا فعالیت خرید در 24 ساعت گذشته نسبت به فروش بیشتر بوده است. آخرین نمونه از فعالیت نزولی در نمودار 1 روزه در 24 مه 2023 رخ داد و از آن زمان، روند صعودی تدریجی ایجاد شده است. با این حال، قیمت تنها توانسته به 1.010 دلار بازگردد، که کمتر از نقطه ای است که اصلاح قبلی شروع شده بود.

سکه طی 24 ساعت گذشته 1.10 درصد رشد داشته است، اما در طول هفته افت قابل توجه 10.28 درصدی را تجربه کرده است. با این وجود ، قیمت پس از آخرین اصلاح، ثبات خود را حفظ کرده است، در حال حاضر سکه در قیمت 1.010 دلار معامله می شود. شایان ذکر است که قیمت همچنان پایین تر از میانگین متحرک (MA) خود است که در سطح 1.029 دلار است. نمودار زیر از سایت تریدینگ ویو تهیه شده است.

تجزیه و تحلیل قیمت Sui

 

نوسانات بازار نسبتاً ضعیف باقی مانده است، به طوری که لبه بالایی اندیکاتور Bollinger Bands در 1.245 دلار قرار دارد که نشان دهنده سطح مقاومت است و لبه پایینی در 0.947 دلار قرار دارد که نشان دهنده سطح حمایت قوی است. در همین حال، اندیکاتور Bollinger Bands مقدار متوسط ​​1.096 دلار را نشان می دهد. در مورد شاخص قدرت نسبی (RSI)، این شاخص یک مسیر صعودی را در 29 نشان می دهد که نشان می دهد با نزدیک شدن تدریجی به مرز محدوده خنثی، فعالیت خرید افزایش می یابد. برای اطلاع از آخرین قیمت و خرید این ارز دیجیتال به صفحه خرید و فروش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط