مهاجرت آلت کوین هلیوم به شبکه سولانا ؛ تاثیر آن بر توکن HNT

مهاجرت آلت کوین هلیوم به شبکه سولانا ؛ تاثیر آن بر توکن HNT

 

  • شبکه هلیوم 27 مارس را برای مهاجرت به شبکه سولانا پیشنهاد کرده است.
  • توکن HNT نیز در کنار سایر دارایی ها به شبکه جدید منتقل می شود.

شبکه هلیوم (HNT) در یک پست وبلاگ در تاریخ 17 فوریه، فاش کرد که مهاجرت آن به شبکه سولانا، (SOL) در 27 مارس آغاز خواهد شد. در نتیجه، همه کیف پول‌ها، نقاط اتصال، و وضعیت زمان مطبوعات شبکه هلیوم ، به‌روزرسانی می‌شوند. یک دوره 24 ساعته تغییر زمان در حدود ساعت  10:00 صبح آن روز آغاز می شود.

موفقیت جامعه در پروژه بهبود هلیوم  HIP-70 در سال 2022 و معرفی راه حل های بسیاری برای مقیاس پذیری شبکه هلیوم، انتقال به سولانا را ممکن کرد. علاوه بر این، انتقال اثبات پوشش (PoC) و پروسه انتقال داده به اوراکل ها، با سوئیچ به بلاک چین سولانا، منابع قابل توجهی را برای مقیاس بندی آزاد می کند.

واکنش توکن بومی آن، HNT، به این خبر چیست؟

همانطور که حرکت قیمت HNT نشان می دهد ، HNT در یک بازه زمانی روزانه واکنش شدیدی به آخرین بیانیه داشت. در 17 فوریه، در پایان معاملات، ارزش توکن 10.78٪ افزایش یافته بود. این دومین رشد در ماه فوریه به طور کلی و سومین رشد بزرگ این توکن در سال بود. این توکن در زمان نگارش این مقاله، حدود 2.80 دلار فروخته شد که حدود 0.5٪ افزایش داشت.

این توکن از میانگین متحرک کوتاه حمایت داشت. تا زمان نگارش این مقاله، پشتیبانی حدود 2.5 دلار بود. با قیمت های نزدیک به 3.8 دلار، میانگین متحرک طولانی به عنوان مقاومت عمل کرد.

 

با این حال، حجم قیمت واکنش متفاوتی نشان داد. با توجه به آمار حجم سایت Santiment، افزایش قابل توجهی در متریک وجود نداشته است. مدتی است که حجم پایین بوده و در زمان انتشار به 5.91 میلیون رسیده است.

مهاجرت کامل این ارز، HNT را به صورت بومی با پلتفرم‌های اضافی در اکوسیستم سولانا سازگار می‌کند، بنابراین کاربرد آن را گسترش می‌دهد. با این حال، آیا این مهاجرت باعث افزایش حجم توکن و در نتیجه افزایش ارزش آن خواهد شد؟ فقط زمان می تواند به این سوال پاسخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط