لیزر دیجیتال: علاقه ۹۶ درصدی سرمایه گذاران به بیت کوین

پیشنهاد بیت‌کوین ETF توسط بلک راک می‌تواند انقلاب  15 تریلیون دلاری کریپتو را برانگیزد

 

  • بلک راک با ثبت ETF بیت کوین، نفوذ به ارزهای دیجیتال را تشدید می کند و به طور بالقوه رونق 15 تریلیون دلاری رمزارز را باز می کند.
  • نظرسنجی لیزر دیجیتال نشان می دهد که 96 درصد از سرمایه گذاران حرفه ای با 5 تریلیون دلار AUM (دارایی های تحت مدیریت) علاقه مند به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند.
  • چندین موسسه مالی بزرگ، از جمله Invesco و WisdomTree، برای ETF بیت کوین خود ثبت نام می کنند.

 

بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی در جهان با نزدیک به 10 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، اخیراً اقداماتی را برای گسترش حضور خود در حوزه ارزهای دیجیتال انجام داده است.

این توسعه علاقه گسترده ای را برانگیخته است و به طور بالقوه می تواند رونق 15 تریلیون دلاری کریپتو را باز کند. این شرکت برای یک صندوق قابل معامله در مبادلات (ETF) با تمرکز بر بازار بیت‌کوین، که در حال حاضر باعث افزایش قابل توجه ارزش بیت‌کوین شده است، با نزدیک به 20 درصد افزایش قیمت بیت‌کوین در هفته گذشته، درخواست داد. بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافته است و اکنون ارزش بازار آن به 1.17 تریلیون دلار می رسد. ارزهای دیجیتال دیگر مانند اتریوم (ETH)، دلار بایننس، ریپل، و حتی ارزهای دیجیتال الهام گرفته از میم نیز در نتیجه رشد کرده‌اند و برخی مانند PEPE از بازار گسترده‌تر بهتر عمل کرده‌اند.

علاوه بر پرونده اخیر بلک راک، نظرسنجی انجام شده توسط شرکت زیرمجموعه دارایی های دیجیتال Nomura، لیزر دیجیتال، نشان داد که 96 درصد از سرمایه گذاران حرفه ای که مجموعا نزدیک به 5 تریلیون دلار را مدیریت می کنند، علاقه مند به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند.

مدیرعامل لیزر دیجیتال، جز موهیدین، گفت :

«اکثر سرمایه‌گذاران نهادی مورد بررسی نقش روشنی برای دارایی‌های دیجیتال در چشم‌انداز مدیریت سرمایه‌گذاری و مزایایی که می‌توانند به همراه داشته باشند، مانند تنوع بیشتر پرتفوی‌ها، مشاهده کردند.»

این نظرسنجی شامل 303 سرمایه‌گذار حرفه‌ای بود و داده‌ها تصویر واضحی را ترسیم کردند: 82٪ از شرکت‌کنندگان چشم‌انداز مثبتی را در مورد BTC و ETH ابراز کردند و 88٪ نشان دادند که آنها یا مشتریانشان به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال فکر می‌کنند.

بلک راک برای یک ETF بیت کوین در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درخواست داد و صرافی رمزارز محبوب Coinbase به عنوان شریک نگهبانی آن برای صندوق عمل می کند. این حرکت توسط چندین موسسه مالی بزرگ دنبال شد که برای ETF بیت کوین خود ثبت نام کردند، از جمله Invesco، WisdomTree و غیره.

این علاقه فزاینده به ETF ارزهای دیجیتال، هیجانی را در مورد آینده دارایی‌های دیجیتال و پتانسیل این صندوق‌ها برای باز کردن حجم عظیمی از نقدینگی در بازار بیت کوین ایجاد کرده است.

 

سلب مسئولیت: اطلاعات این وب‌سایت به‌عنوان تفسیر کلی بازار ارائه می‌شود و به منزله توصیه سرمایه‌گذاری نیست. ما شما را تشویق می کنیم قبل از سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط