لیدو دائو، پیشرو در پلتفرم استیکینگ اتریوم

استیکینگ لیدو در اتریوم

Glassnode نشان می دهد که Lido (LDO) به عنوان برترین عضو در پلتفرم استیکینگ اتریوم ظاهر می شود

انتقال شبکه اتریوم (ETH) از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) به روش اثبات سهام (PoS) به طور قابل توجهی شبکه را غیرمتمرکز کرده است. پیش از این، یک اعتبار سنج اتریوم برای کسب درآمد منفعلانه از شبکه نیاز به خرید یک ریگ استخراج کامل یا سرمایه گذاری در یک ریگ استخر استخراج داشت.

این شلوغی تا حد زیادی مورد انتقاد قرار گرفت زیرا فقط به نفع ماینرهای نهنگ بود که می توانستند به طور مکرر قدرت هش ماینینگ خود را به روز کنند تا با دشواری روزافزون مطابقت داشته باشند.

با این حال، برنامه استیکینگ اتریوم از طریق زنجیره بیکن، اعتبارسنجی شبکه را به طور قابل توجهی ساده کرده است. علاوه بر این، هر سرمایه‌گذار ETH می‌تواند با شرط‌بندی حداقل 32 اتر و کسب درآمد غیرفعال، اعتبارسنجی شود.

این بازی از طریق برنامه‌های استیکینگ بیشتر برای سرمایه‌گذاران در مقیاس کوچک مانند شبکه لیدو (LDO) آماده شده است. به ویژه، برنامه استیکینگ اتریوم به سرمایه گذاران ،یک پلتفرم بدون هیاهو برای کسب بازدهی بالا با برداشت سریع از طریق STETH ارائه می دهد.

شایان ذکر است، شبکه اتریوم از زمان ارتقاء شانگهای که امکان خروج اتر سهامدار را فراهم کرد، سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کرده است. با توجه به داده‌های زنجیره‌ای، بیش از 20.7 میلیون اتر توسط بیش از 652 هزار اعتبار‌دهنده به اشتراک گذاشته شده است که میانگین APR حدود 5 درصد را به دست آورده‌اند.

 Lido DAO بر برنامه استیکینگ اتریوم تسلط دارد

طبق گزارش اخیر گلس نود، stETH لیدو به عنوان یک اولویت بازار برای استیکینگ از زمان ارتقاء شانگهای در اوایل سال جاری ظاهر شده است.

امروز، برنامه استیکینگ Lido ETH  به صورت زیر بود:

دارایی های قفل شده 14,146,550,859 دلاری در stETH

دیگر برنامه‌های استیکینگ لیدو عبارتند از پولیگان (MATIC)، سولانا (SOL)، پولکادات (DOT)، و شبکه کوزاما.

پس از ارتقاء شانگهای، شبکه Lido DAO نیز عملیات گره خود را ارتقا داد تا امکان برداشت اترهای سهامدار فراهم شود. در ۱۵ می، Lido DAO به‌روزرسانی V2 خود را منتشر کرد و دارندگان توکن stETH Lido را قادر می‌سازد آن را با اتریوم مبادله کنند.

در مقایسه با سایر رقبای سهامداری ، لیدو با عرضه 16 برابر بیشتر از نزدیکترین رقیب خود، به عنوان پیشرو آشکار در این بخش برجسته است. با این اوصاف، عرضه rETH، که توکن استیکینگ Rocketpool است، از ابتدای سال جاری سه برابر سریع‌تر از Lido رشد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط