قیمت اتریوم برای تغییر قیمت قابل توجه آماده میشود

افزایش قیمت اتریوم

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم: قیمت اتریوم برای تغییر قیمت قابل توجه آماده می یابد

در یک جلسه استراتژی اخیر، معامله گر DonAlt سناریویی را ترسیم کرد که در آن اتریوم (ETH) می تواند افزایش قابل توجهی را تجربه کند. در حال حاضر، ETH درست زیر سطح مقاومت اصلی خود در 1935 دلار تثبیت می شود و طبق گفته DonAlt، تثبیت بیشتر در این قیمت ها می تواند منجر به شکست این محدوده شود.

اما آیا فکر می کنید اتریوم 35 درصد رشد کند و سطح مقاومت آن را بشکند؟

DonAlt معتقد است که اگر اتریوم برای چند هفته دیگر در این مرحله تثبیت باقی بماند، می‌توان بر سطح مقاومت غلبه کرد و در نتیجه یک حرکت صعودی بالقوه ایجاد کرد. او تاکید می کند که بسته شدن بالای 1935 دلار احتمال صعود اتریوم را بسیار بالا می برد.

 یک سناریوی احتمالی:

“قیمت به بالاتر از (1935 دلار) نزدیک می‌شود، فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که بالاترنیز بروید.

این معامله‌گر پیشنهاد می‌کند که شکست بالای 1935 دلار می‌تواند باعث افزایش سریع شود و ETH را به سمت سطحی سوق دهد که آخرین بار در می 2022 قبل از شکست ناشی از فروپاشی اکوسیستم Terra (LUNA) مشاهده شده بود.

او به طور خاص به هدف 2500 دلار اشاره می کند و تاکید می کند که فضای قابل توجهی برای افزایش اتریوم پس از عبور از سطح مقاومت وجود دارد.

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت 1882 دلار معامله می شود. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به‌دقت عملکرد قیمت را در اطراف سطح مقاومت زیر نظر خواهند داشت، زیرا یک حرکت قاطع بالاتر از آن می‌تواند به طور بالقوه باعث افزایش قابل توجه قیمت در ارز دیجیتال شود.

 

این مطلب به هیچ عنوان پیشنهاد سطمایه گذاری نیست ، قبل از تصمیم گیری مالی در این بازار غیرقابل پیش بینی، تحقیقات خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط