فروش یکجا یک شرکت معاملاتی رمز ارز، پشت جریان سقوط آلت کوین ها

سقوط آلت کوین ها

کریپتو مارکت نیوز: تصمیم به انحلال دارایی های کریپتو توسط یک شرکت تجاری اختصاصی کریپتو دلیل کاهش گسترده قیمت آلتکوین ها در روز شنبه است. در حالی که قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد کاهش یافته است، ارزش بازار جهانی کریپتو در حال حاضر 1.04 تریلیون دلار است که در 24 ساعت گذشته 5.74 درصد کاهش داشته است. در میان ارزهای دیجیتال برتر، Cardano (ADA) و Solana (SOL) با بیش از 24 درصد کاهش قیمت در 24 ساعت گذشته، بیشترین کاهش ارزش را از دست دادند. در همین حال، اینکه آیا بازار کریپتو در آخر هفته بهبود می‌یابد یا تا هفته آینده ادامه خواهد داشت، باید دید.

Scimitar Capital ، که یک پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال است ، گفت که تصمیم استراتژیک خود را برای انحلال دارایی‌های رمزنگاری خود گرفته است. جامعه کریپتو معتقد است که به احتمال زیاد دلیل کاهش ناگهانی و گسترده قیمت کریپتو همین است. این شرکت در اطلاعیه ای گفت:

صندوق ما تصمیم استراتژیک خود را برای انحلال دارایی های رمزنگاری ما و بازگرداندن سرمایه به LP های ما ، گرفته است. ما معتقدیم که این حرکت ثبات و فرصت‌های بیشتری را فراهم می‌کند.

 

در همین حال، حساب کاربری توییتر به نام Thiccy گفت که Scimitar Capital در شب جمعه ، ۲ میلیارد دلار آلتکوین نقد کرده است که منجر به فروش گسترده بازار شد. با این حال، اعتبار این پلتفرم کریپتو در زمینه تاثیر گسترده هنوز مشخص نشده است. این شرکت حضور آنلاین قابل توجهی ندارد، در حالی که حساب توییتر آن تنها در مارس 2023 ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط