علاقه سهامداران به سولانا علیرغم چالش های پیش رو

سولانا خبرهای خوبی را برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورد 

 

  • سولانا افزایش قراردادهای جدید را تجربه می کند که نشان دهنده پذیرش و استفاده رو به رشد از شبکه است.
  • حجم معاملات NFT کاهش می‌یابد، اما با توجه به بهبود قیمت سولانا، سهامداران همچنان علاقه نشان می‌دهند.

 

سولانا علیرغم مواجهه با قطعی شبکه های متعدد و مشاهده NFT های برجسته به شبکه های دیگر، انعطاف پذیری قابل توجهی از خود نشان داده و توانسته تعداد قابل توجهی از کاربران را به پلتفرم خود جذب کند.

سولانا به رشد خود ادامه می دهد

طبق آخرین داده های آرتمیس، قراردادهای جدید مستقر در سولانا به بالاترین حد خود در سال گذشته رسیده است. این نشان‌دهنده رشد قابل‌توجه و افزایش فعالیت در اکوسیستم Solana است، که نشان‌دهنده افزایش پذیرش و استفاده از بلاک چین Solana برای برنامه‌های غیرمتمرکز مختلف (dApps) و توسعه قراردادهای هوشمند است. چنین روندی حاکی از یک جامعه توسعه‌دهنده پر جنب و جوش و علاقه فزاینده به ساختن در شبکه Solana است.

با این حال، در حالی که تعداد قراردادهای مستقر در Solana در حال افزایش است، بخش DeFi شاهد رشدی معادل نبوده است. داده‌های آرتمیس حاکی از کاهش قابل توجه ارزش کل قفل شده (TVL) Solana در چند روز گذشته است. علاوه بر این، حجم صرافی های غیرمتمرکز (DEX) در سولانا نیز کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است که نشان دهنده کاهش علاقه به DEX های سولانا است.

در بخش NFT، حجم معاملات NFT های سولانا کاهش شدیدی داشته است. علیرغم این کاهش، ارزش کل کف NFTهای سولانا نسبتاً ثابت مانده است، بدون اینکه استهلاک قابل توجهی مشاهده شود.

دادگاه و افکار عمومی

کاهش حجم معاملات NFT را می توان به احساسات منفی غالب پیرامون سولانا در جامعه کریپتو نسبت داد. داده های Santiment کاهش قابل توجهی را در احساسات وزنی نشان می دهد، و نشان می دهد که نظرات منفی در حال حاضر بیشتر از نظرات مثبت است.

یکی از عوامل بالقوه ای که به کاهش احساسات کمک می کند ممکن است شکایت SEC علیه Binance باشد. علاوه بر این، حذف اخیر SOL از بورس Bakkt به احساسات منفی افزوده است و در صورت شکایت های بیشتر از صرافی ها، احتمالاً تأثیر بیشتری بر قیمت خواهد داشت.

با وجود این چالش ها، سهامداران همچنان به SOL علاقه نشان می دهند.

بر اساس داده های ارائه شده توسط Staking Rewards، در ماه گذشته، تعداد کاربرانی که SOL را به اشتراک گذاشته اند 2.84٪ افزایش یافته است. با این وجود، قیمت سولانا نشانه هایی از بهبود را نشان داد. در حال حاضر، SOL با قیمت 15.89 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش قیمت 24 ساعته 7.89٪ بر اساس CoinMarketCap است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط