صدور ۱ میلیاردی USDT روی بلاکچین اتریوم

تتر اتریومی

تتر با صدور ۱ میلیارد دلاری در بلاک چین اتریوم، ذخایر خود را تقویت می کند

  • تتر دومین صدور 1 میلیارد دلاری خود را در دو ماه تکمیل کرد و در سال 2023 به بیش از 16 میلیارد دلار رسید.
  • انتشار اخیر در بلاک چین اتریوم به عنوان “پر کردن مجدد” طبقه بندی می شود و بر ارزش بازار USDT تاثیری نخواهد داشت.
  • مبادله زنجیره ای برای تتر برای حفظ تعادل نقدینگی USDT در بلاک چین های مختلف بسیار مهم است.

تتر، ناشر برجسته استیبل کوین، اخیرا دومین صدور USDT به ارزش یک میلیارد دلار را در عرض دو ماه تکمیل کرده است و مجموع مبلغ منتشر شده در سال 2023 را به بیش از 16 میلیارد دلار رسانده است. این تراکنش در 12 ژوئن با استفاده از بلاک چین اتریوم انجام شد.

 پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر (CTO)، در توییتر توضیح داد که این آخرین نسخه در رده «پر کردن» در شبکه اتریوم قرار می‌گیرد. آردوینو تاکید کرد که این انتشار بر ارزش کل بازار USDT تاثیری نخواهد گذاشت، که نشان دهنده یک معامله “مجاز اما صادر نشده” است. وجوه تازه ایجاد شده به عنوان ذخایری برای دستورات صدور آتی و سوآپ های زنجیره ای عمل خواهد کرد.

در چند دقیقه تتر با یک صرافی شخص ثالث هماهنگ می‌شود تا یک سوآپ زنجیره‌ای، تبدیل از Tron به Ethereum ERC20، به مبلغ 750 میلیون دلار آمریکا انجام دهد. عرضه کلUSDt  در طول این فرآیند تغییر نخواهد کرد.

مبادله زنجیره ای، فرآیندی که امکان انتقال دارایی های دیجیتال بین بلاک چین های مختلف را فراهم می کند، نقشی حیاتی در عملیات تتر ایفا می کند. این شرکت با پلتفرم‌های متعدد ارزهای دیجیتال برای حفظ تعادل نقدینگی USDT در سراسر بلاک چین همکاری می‌کند. از طریق سوآپ های زنجیره ای، صرافی ها می توانند به طور موثر USDT اضافی را از یک بلاک چین به زنجیره دیگر منتقل کنند و کسری نقدینگی را برطرف کنند و برداشت را تسهیل کنند.

 رشد تتر برتری استیبل کوین را تقویت می کند

در طول سال 2023، تتر بیش از 16 میلیارد توکن USDT جدید معرفی کرد که منجر به ارزش بازار بیش از 83 میلیارد دلار شد. تسلط استیبل کوین در بازار در سال جاری به اوج های بی سابقه ای رسیده است، در حالی که سایر صادرکنندگان استیبل کوین با چالش های نظارتی و بانکی در داخل ایالات متحده دست و پنجه نرم کرده اند.

ارزش بازار USDC، دومین استیبل کوین بزرگ، به پیشی گرفتن از USDT در سال 2022 نزدیک شده است. با این حال، به دلیل طولانی شدن زمستان کریپتو و مشکلات بانکی، اعتماد بازار به USDC به طور قابل توجهی در سال 2023 تضعیف شده است. جرمی آلیر، مدیر عامل Circle، این کاهش را به افزایش فشار تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده بر بخش ارزهای دیجیتال نسبت داد.

تتر با مدیریت استراتژیک نقدینگی و تعامل فعال با بلاک چین‌های مختلف، تجربه‌ای یکپارچه را برای معامله‌گران و صرافی‌ها تضمین می‌کند و موقعیت خود را به عنوان یک ارائه‌دهنده پیشرو استیبل کوین تقویت می‌کند. با پیشروی در سال جاری، ناظران صنعت مشتاقانه منتظر پیشرفت‌های بیشتر در بخش استیبل کوین هستند، زیرا همچنان به شکل‌دهی به اکوسیستم گسترده‌تر ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط