رویدادهای اخیر فاندامنتال چیلیز

چیلیز: رویدادهای اخیر به نفع CHZ است، اما برای چه مدت؟

 

اکنون که نهنگ ها خرید کرده اند، احتمال جهش صعودی برای چیلیز بیشتر است. با این وجود، سطح هیجان پایین باقی مانده و این در حجم معاملات CHZ منعکس می شود.

  • Chiliz پنجمین سالگرد خود را همراه با چشم اندازهای مطلوب در اندونزی جشن گرفت.
  • CHZ تلاش کرد تا با وجود انباشت نهنگ، حجم صعودی کافی را تضمین کند.

 

چیلیز [CHZ] پس از افت قابل توجهی بازگشته است. کریپتوکارنسی در دو ماه گذشته نزولی بوده و اخیراً به کف رسیده است. اما آیا می تواند حجم صعودی کافی برای حمایت از یک پیوت قوی را جمع آوری کند؟

شاید رویدادهای اخیر به گاو های CHZ کمک کند. به عنوان مثال، الکساندر دریفوس، بنیانگذار Chiliz، در 18 ژوئن فاش کرد که CHZ توسط دولت اندونزی در لیست سفید قرار گرفته است. این بدان معناست که یکی از 400 دارایی دیجیتالی است که برای تجارت در اندونزی تایید شده است.

تایید در زمانی ایده‌آل است که گاوهای CHZ به دلیل خوبی برای بازگشت به بازار نیاز دارند. این اطلاعیه حرکتی در جهت درست را نشان می دهد و پتانسیل افزایش اعتماد سرمایه گذاران را دارد. علاوه بر این، چیلیز پنجمین سالگرد خود را در 18 ژوئن نیز جشن گرفت.

آیا چیلیز می تواند تغییر مطلوبی را ببیند؟

همانطور که قبلاً اشاره شد، خرس‌های CHZ اخیراً پس از کاهش قیمت در چند ماه گذشته، شور و اشتیاق خود را از دست داده اند. این توکن ورزشی در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.067 دلار رد و بدل شد و بیش از یک هفته است که به صورت جانبی معامله می شود. این امر تقاضای کم را تأیید می کند، که توضیح داد که چرا گاوها هنوز نتوانسته بودند قدرت را در دست بگیرند.

شاخص جریان پول CHZ انباشت کم را تأیید می کند، و این مورد مشابه RSI بود. با این حال، برخی از شاخص های بلاکچینی ممکن است نشان دهند که ممکن است همه چیز در شرف تغییر باشد. به عنوان مثال، عرضه توسط آدرس های برتر در پنج هفته گذشته افزایش یافته است، به این معنی که نهنگ ها با قیمت های تخفیف دار خرید می کنند.

 

احتمال جهش صعودی مشاهده می شد، زیرا نهنگ ها در حال خرید بودند. با این وجود، سطح هیجان پایین باقی ماند، چیزی که در حجم معاملاتCHZ منعکس شد. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال علیرغم انباشت نهنگ پایین باقی ماند.

 

همانطور که آدرس‌های فعال روزانه نشان می‌دهند، بخش خرده‌فروشی نیز فاقد هیجان بود. دست آورد بعدی رسیدن به اوج ماهانه در 10 ژوئن بود و از آن زمان به پایین ترین محدوده ماهانه خود عقب نشینی کرده است. صرف نظر از این، هنوز امیدی برای گاوها وجود دارد، زیرا احساسات سرمایه گذاران در چند روز گذشته رو به بهبود بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط