راه اندازی Spot DCA بایننس و کاهش تاثیر نوسانات ارز

مدیر عامل بایننس را ه اندازی DCA نقطه ای را در میان نوسانات بازار اعلام می کند

 

در بحبوحه چالش‌های نظارتی جاری و شکایت اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، مدیر عامل بایننس از راه‌اندازی Spot DCA (میانگین هزینه دلار) در پلتفرم بایننس اسپات خبر داد. بزرگترین صرافی رمزارز جهان در نظر دارد تأثیر نوسانات بازار را کاهش دهد و از منافع کاربران در این دوران پرتلاطم محافظت کند.

بایننس Spot DCA را راه اندازی کرد

بایننس در آخرین وبلاگ خود از راه اندازی Spot DCA در تلاش برای افزایش تجربه تجارت کاربران و کاهش تأثیر نوسانات بازار خبر داد. این ویژگی نوآورانه به کاربران این امکان را می‌دهد تا خرید و فروش دارایی‌های خود را در سطوح و فرکانس‌های قیمتی از پیش تعیین‌شده خودکار کنند و اثرات نوسانات بازار را کاهش دهند.

ثابت شده است که میانگین گیری هزینه دلار یک استراتژی سرمایه گذاری موثر برای کاهش ریسک و هدایت نوسانات بازار است. این ویژگی در دنیای کریپتو به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون توجه به قیمت فعلی بازار، معاملات خود را در فواصل زمانی منظم خودکار کنند. با استفاده از Spot DCA، کاربران می توانند از قیمت گذاری متوسط ​​در طول زمان استفاده کنند و در نتیجه تاثیر نوسانات کوتاه مدت قیمت را کاهش دهند.

Spot DCA کاربران را قادر می سازد تا ربات های معاملاتی را راه اندازی کنند که به طور خودکار سفارشات خرید یا فروش را بر اساس پارامترهای از پیش تعریف شده اجرا می کنند. با انجام این کار، کاربران می‌توانند از افت بازار بهره ببرند، دارایی‌ها را با قیمت‌های پایین‌تر انباشته کنند، در حالی که زمانی که قیمت‌ها از درصد سود مورد نظرشان فراتر رفت، سود را تضمین کنند.

بایننس با بررسی نظارتی مواجه شده است، از جمله شکایت اخیری که توسط SEC ارائه شده است. این دادخواست ادعا می‌کند که بایننس یک صرافی ثبت‌نشده را اداره می‌کرد، اوراق بهادار ثبت‌نشده را می فروخت و وجوه مشتریان را با سرمایه‌های خود ترکیب می کرد.

SEC همچنین Binance، Binance.US و موسس آن را متهم کرد که به هزینه دارایی های سرمایه گذاران ثروتمند شده اند.

در پرتو این چالش‌ها، راه‌اندازی Spot DCA نشان‌دهنده تعهد بایننس به کاربرانش با ارائه ابزارهای نوآورانه برای هدایت ابهامات بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط