راه اندازی پلتفرم خلاقانه MoniFi ,سیستم وام دهی انقلابی

دیفای

MonFi به وام گیرندگان و سرمایه گذاران با پلتفرم ریز وام بلاک چین خلاقانه قدرت می دهد

 

MonFi، شرکت پیشگام وام های خرد مبتنی بر بلاک چین، از اعلام راه اندازی پلت فرم نوآورانه وام دهی و سرمایه گذاری خود بسیار هیجان زده است. هدف MonFi با بهره‌گیری از قدرت فناوری بلاک چین، انقلابی در صنعت وام دهی با ارائه گزینه‌های تامین مالی مقرون به صرفه و قابل دسترس برای افراد، مشاغل و سازمان‌ها است و در عین حال شفافیت، امنیت و کارایی در فرآیند وام‌دهی را تضمین می‌کند.

MonFi با مجموعه کامل پیشنهادات خود، از جمله پلتفرم وام دهی همتا به همتا (P2P) ، پلتفرم تامین مالی جمعی، و کارت اعتباری/دبیت، جایگزین قانع‌کننده‌ای برای گزینه‌های وام‌دهی و سرمایه‌گذاری سنتی است. پلتفرم سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز MonFi که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده است، به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که مستقیماً در پروژه‌ها و کسب‌وکارها بدون واسطه‌هایی مانند بانک‌ها و مؤسسات مالی سرمایه‌گذاری کنند. این رویکرد غیرمتمرکز هزینه های غیر ضروری را حذف می کند و بازده سرمایه گذاران را افزایش می دهد. با کاوش در پروژه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف فهرست‌شده در پلتفرم، ارزیابی عملکرد مالی و اعتبار آن‌ها و سرمایه‌گذاری مستقیم، کاربران می‌توانند سود سرمایه‌گذاری خود را کسب کنند.

MonFi با استفاده از دفتر کل غیرقابل تغییر ارائه شده توسط فناوری بلاک چین، شفافیت و مسئولیت پذیری را برای تمام فعالیت های سرمایه گذاری تضمین می کند. این افزایش شفافیت، همراه با افزایش امنیت و زمان پردازش سریع‌تر، پلتفرم سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز MonFi را از سیستم‌های سنتی متمایز می‌کند.

علاوه بر پلتفرم‌های وام دهی، MonFi کارت اعتباری/دبیت MonFi را ارائه می‌کند، روشی فوق‌العاده راحت و امن برای دسترسی به وجوهی که در حساب MonFi نگهداری می‌شود. با استفاده از این کارت، کاربران می توانند بدون زحمت دارایی های رمزنگاری شده خود را به ارز فیات تبدیل کنند و از آنها برای خریدهای آنلاین یا حضوری در هر جایی که ویزا یا مسترکارت پذیرفته می شود، استفاده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط