راه اندازی صندوق معامله بورس بیت کوین

بیت کوین

مایک نووگراتز ادعا می کند که این بهترین اتفاق برای بیت کوین خواهد بود

مایک نووگراتز، گاو برجسته بیت کوین و مدیر عامل گلکسی دیجیتال، در مصاحبه اخیر با فاکس بیزینس نسبت به پتانسیل صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) ابراز خوش بینی کرد.

نووگراتز راه اندازی احتمالی ETF بلک راک را به عنوان “بهترین اتفاقی که می تواند برای بیت کوین بیفتد” در توییت اخیر خود توصیف کرد.

در صحبت با لیز کلامن، او توضیح داد که اگر لری فینک، مدیر عامل بلک راک، بتواند با موفقیت یک ETF بیت کوین راه اندازی کند، مشارکت سازمانی در فضای کریپتو را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

اظهارات نووگراتز در بحبوحه بحران مقرراتی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده منتشر شد. اظهارات وی به ویژه به بررسی نظارتی که در حال حاضر فضای ارزهای دیجیتال با آن مواجه است، و همچنین شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) از Binance و Coinbase اشاره داشت. او اظهار داشت که عدم قطعیت پیرامون چشم‌انداز نظارتی، جریان‌های نهادی به ارزهای دیجیتال را کند کرده است.

 

با وجود این چالش‌ها، نووگراتز بارقه های امید را در انعطاف پذیری سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی می‌بیند که به ادعای او همچنان به خرید ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند. حتی در میان محیط پرتلاطم، بیت کوین قدرت خود را حفظ می کند و بالاتر از مرز 25000 دلار معامله می شود.

نووگراتز می‌گوید: «اگر به مردم می‌گفتید که همه این‌ها قرار است اتفاق بیفتد و بیت‌کوین همچنان در سال بالا می‌رود، تعجب می کردند.

او به ویژه به هنگ کنگ به عنوان یک مقصد بالقوه اشاره کرد که نشان دهنده یک تغییر بالقوه در نحوه واکنش کسب و کارهای ارزهای دیجیتال به فشار نظارتی در آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط