تیم پالیگان، آینده ماتیک را روشن ترسیم می کنند

matic

آینده MATIC با وجود حذف از فهرست توسط رابین هود ، امیدوارکننده به نظر می‌رسد

 

  • با وجود خروج اخیر MATIC از فهرست و کاهش قیمت معاملات، آزمایشگاه های Polygon به اقدامات خود اطمینان دارند و بر رشد در آینده تمرکز دارند.

  • این تیم از حمایت جهانی و تلاش هایی که برای حمایت از فناوری آنها انجام می شود، به ویژه در بازار غیر ایالات متحده سپاسگزار است.

  • انتظار می‌رود در آینده نزدیک، اعلامیه‌های فناوری هیجان‌انگیزی از سوی Polygon Labs ارائه شود که حس کنجکاوی را در میان علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تقویت کند.

 

Polygon Labs، تیم پشتیبان شبکه Polygon، به دلیل توییت های اخیر خود در مورد تمرکز آنها بر امنیت شبکه و نحوه اطمینان از اینکه ماتیک، بخشی ضروری از فناوری آنها، در دسترس گروه وسیعی از افراد قرار گرفته است، در صنعت کریپتو تیتر اخبار شده است. مردم در حالی که بازار ایالات متحده را هدف قرار نمی دهند. بازار غیر ایالات متحده بزرگترین بازار در جهان است و آنها از همه تلاش هایی که در سطح جهانی برای حمایت از این فناوری انجام می شود سپاسگزار هستند.

اگرچه MATIC به عنوان یک اوراق بهادار توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فهرست شده و توسط رابین هود از فهرست خارج شده است، آزمایشگاه های Polygon همچنان به اقدامات گذشته خود اطمینان دارند و روی ساخت و ساز در آینده متمرکز هستند. آن‌ها همچنین اعلامیه‌های فناوری هیجان‌انگیزی را که در این هفته ارائه می‌شوند، کنجکاوی علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را بیشتر تحریک کرده‌اند. با این حال، همانطور که Coincu قبلا گزارش داده بود، دارایی های دیجیتال، از جمله MATIC، به دلیل شکایت های اخیر که توسط SEC علیه صرافی های ارز دیجیتال مطرح شده است، به شدت آسیب دیده اند. متیک بیش از 30 درصد افت قیمت معاملاتی خود را تجربه کرده است که ضربه قابل توجهی به سرمایه گذاران و حامیان آن وارد می کند.

علی‌رغم این چالش‌ها، تاکید Polygon Labs بر امنیت شبکه، تعهد آنها به جامعه جهانی که از شبکه پشتیبانی می‌کند و تلاش‌های آنها برای اطمینان از در دسترس بودن MATIC برای گروه گسترده‌ای از مردم می‌تواند به تقویت اعتماد به آینده MATIC وشبکه Polygon کمک کند.

تمرکز آنها بر ایجاد یک پلتفرم ایمن و جهانی برای دارایی های دیجیتال، پتانسیل جذب سرمایه گذاران و حامیان بیشتری را در دراز مدت دارد.

 

سلب مسئولیت: اطلاعات این وب‌سایت به‌عنوان تفسیر کلی بازار ارائه شده است و به منزله توصیه سرمایه‌گذاری نیست. ما شما را تشویق می کنیم قبل از سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط