توییتر ShibaBurn را معلق کرد

شیبا اینو

توییتر به طور غیرمنتظره ای ShibBurn را معلق کرده است، یک برنامه شخص ثالث که روزانه تقریباً 1.5 میلیون توکن SHIB را از گردش خارج می کند.

با وجود تعلیق، ShibBurn تأیید می‌کند که ابتکارات رایت آن به طور عادی به کار خود ادامه می‌دهد و اطلاعات سوزاندن توکن اکنون از طریق وب‌سایت آن منتشر می‌شود.

از زمان آغاز به کار، ShibBurn، یک برنامه شخص ثالث، روزانه میلیون ها توکن Shiba Inu را می سوزاند یا حذف می کند. با این حال، یک توسعه غیرمنتظره در توییتر – به رهبری ایلان ماسک – باعث شد که برنامه ShibBurn از پلتفرم به حالت تعلیق درآمده و از انتقال اطلاعات در مورد این “توکن سوزی ها” جلوگیری می کند.

از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۲۱، ShibBurn در توییتر حضور برجسته‌ای داشت و معتقد بود که هیچ شرایط یا سیاستی را نقض نمی‌کند. اداره توییتر ShibBurn با ابراز تعجب از تعلیق، خاطرنشان کرد که همیشه در چارچوب دستورالعمل‌های جامعه عمل کرده و هرگز هیچ مشکل یا نقض قوانین توییتر را تجربه نکرده است.

ShibBurn در بیانیه ای گفت:

برنامه ما در دو سال گذشته بدون هیچ گونه مشکل یا نقض قوانین پلت فرم در توییتر فعال بوده است. ما همیشه تلاش کرده‌ایم از دستورالعمل‌های توییتر پیروی کنیم و حضور مثبتی داشته باشیم

 

بنابراین تعلیق توسط توییتر با سردرگمی دریافت شده است، به ویژه با توجه به اینکه دلیل خاصی ارائه نشده است.

در حالی که تعلیق مطمئناً بر توانایی پلتفرم برای انتشار اطلاعات «توکن سوزی» تأثیر گذاشته است، ShibBurn می‌خواهد به جامعه اطمینان دهد که طرح‌های رایت هنوز در نوسان کامل هستند. این فقط برنامه توییتر است که مسئول انتقال این جزئیات توکن سوزی بود که به حالت تعلیق درآمده است.

با توجه به این تعلیق، ShibBurn کاربران را به وب‌سایت خود هدایت می‌کند تا به‌روزرسانی‌های روزانه «سوزاندن» را پیگیری کنند.

“در حال حاضر، ربات ما به دلیل مشکل ذکر شده قبلی، قادر به ارسال در توییتر نیست. با این حال، کاربران می توانند از طریق وب سایت ما در مورد جدیدترین اطلاعات SHIB BURN به روز باشند. ما امیدواریم که این مسئله به زودی حل شود.»

اخیراً، ردیاب ShibBurn نشان داد که 341 میلیون توکن SHIB به یک «کیف پول مرده» ارسال شده است. اعداد رایت در این ماه پس از سقوط قیمت آن افزایش قابل توجهی داشته است. از هم‌اکنون، شیبا اینو با قیمت 0.00000771 دلار معامله می‌شود که افت 2.1 درصدی را در یک دوره معاملاتی 24 ساعته نشان می‌دهد. علاوه بر این، 91.03 درصد از بالاترین رکورد خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به دست آورده بود، کاهش قابل توجهی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط