ادغام صندوق بازار پول تمپلتون با Polygon

پلیگان تمپلتون

 فرانکلین تمپلتون، یک شرکت پیشرو در مدیریت سرمایه‌گذاری جهانی، اخیراً در Polygon، که یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای بلاک چین اتریوم محسوب می شود، سرمایه‌گذاری کرده است. این حرکت قابل توجه توسط صندوق بازار پول تمپلتون نشان دهنده علاقه و پذیرش فزاینده امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) توسط موسسات مالی سنتی است.

فناوری Polygon که هزینه‌های تراکنش را کاهش می‌دهد و سرعت را افزایش می‌دهد، به عنوان پلی بین امورمالی سنتی و DeFi عمل می‌کند و در نتیجه به طیف وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد در اکوسیستم به سرعت در حال تکامل شرکت کنند.

ادغام صندوق بازار پول تمپلتون با Polygon نشان دهنده تغییر در چشم انداز مالی است، زیرا سیستم های مالی سنتی و غیرمتمرکز ادغام می شوند.

سرمایه گذاری فرانکلین تمپلتون رویکرد آینده نگر و اعتقاد آنها به پتانسیل DeFi را نشان می دهد. انتظار می رود این همکاری راه را برای سایر موسسات مالی سنتی برای کشف مزایای بسترمالی غیرمتمرکز و سرمایه گذاری در فناوری بلاک چین هموار کند. همانطور که فضای DeFi بالغ می شود، موسسات مالی سنتی بیشتر درگیر می شوند و پتانسیل خدمات مالی غیرمتمرکز را تشخیص می دهند.

سرمایه گذاری تمپلتون در Polygon نقطه عطف قابل توجهی در چشم انداز DeFi است و انتظار می رود که منجربه پذیرش بیشتر سازمانی شود.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط