ترون (TRX) روی بلاک چین اتریوم فعال می شود

ترون (TRX) روی بلاک چین اتریوم فعال می شود

 

  • ادغام ترون با اتریوم از طریق BitTorrent Bridge دسترسی و قابلیت استفاده آن را افزایش می دهد.
  • هدف این حرکت افزایش نقدینگی ترون و تحریک رشد در اکوسیستم DeFi است.

 

امروز یک جهش رو به جلو برای ترون (TRX) است، زیرا این شرکت اعلام کرد که روی بلاک چین اتریوم به صورت زنده قرار گرفته است. جاستین سان، بنیانگذار ترون و مدیر عامل فعلی بیت تورنت، این به روز رسانی را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

سان در توییت اخیر خود اعلام کرد که ترون (TRX) دامنه خود را گسترش داده و از طریق پل بیت تورنت در بلاک چین اتریوم در دسترس قرار گرفته است. او آدرس قرارداد x50327c6c5a14dcade707abad2e27eb517df87ab5  را برای حضور ترون در شبکه اتریوم ارائه کرد.

مهاجرت ترون به بلاک چین اتریوم نشان دهنده یک گام اساسی در تکامل و گسترش این پلتفرم است. اتریوم به عنوان یکی از گسترده ترین و پرکاربردترین بلاک چین ها شناخته شده است. با این حال، شبکه ای متنوع و قابل توجه از برنامه های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) را در خود جای داده است. ادغام ترون در این اکوسیستم می تواند به طور قابل توجهی قابلیت استفاده پلتفرم را افزایش دهد.

هدف ترون نقدینگی بالاتر و رشد دیفای است

طبق داده‌های DeFiLlama، در حال حاضر، ترون دومین زنجیره بزرگ از نظر کل ارزش قفل شده (TVL) است، با دارایی‌هایی به ارزش 5.6 میلیارد دلار که در 22 پروتکل قفل شده است. با این حال، در مقایسه با TVL اتریوم که بیش از 27 میلیارد دلار است، هنوز جای زیادی برای پوشش وجود دارد.

انتظار می‌رود با پخش زنده روی اتریوم از طریق پل بیت تورنت، نقدینگی TRX افزایش یابد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که این حرکت استراتژیک رشد کلی ترون را در اکوسیستم DeFi تحریک کند.

افزایش رقابت

اگرچه ممکن است اعداد TVL و پروتکل Tron چشمگیر به نظر برسند، این شبکه در مقایسه با رقبا راه طولانی در پیش دارد. برخی از رقبا عبارتند از BNB Smart Chain، Polygon و Arbitrum که از پروتکل های 606، 425 و 346 بهره می برند.

با وجود این، ترون اقدام به ادغام با اتریوم از طریق پل بیت تورنت کرده است. این سیگنالی است که ترون بر گسترش و پذیرش قابلیت همکاری تمرکز می کند، که یک جنبه ضروری در چشم انداز به سرعت در حال تحول Defi است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط