تحلیل قیمت :پولکادوت از 4.32 دلار به…

نمودار 4 ساعته شکل گیری محدوده احتمالی را نشان می دهد، اما روند نزولی دو هفته گذشته احتمالا ادامه خواهد داشت.

  • ساختار بازار نزولی است اما نوسانات بالایی در چهار روز گذشته مشاهده شد.
  • علیرغم جهش پولکادوت به 4.8 دلار، شاخص ها به عدم فشار خرید اشاره کردند.

 

ناتوانی پولکادوت در دفاع از منطقه 5.2 دلاری در برابر خرس ها در 5 ژوئن به عنوان نشانه ای از این بود که بازار به شدت نزولی باقی مانده است.

DOT در 10 ژوئن بسیار فراتر از حمایت 4.68 دلاری فرو رفت و پیش از جهش به سمت نقاط بالاتر تا 4.2 دلار سقوط کرد.

در زمان نگارش این مقاله، سوگیری به نفع فروشندگان ادامه داشت. جهش به 4.8 دلار در 14 ژوئن با افت شدید به حمایت کوتاه مدت 4.32 دلار همراه شد. در اخبار دیگر، کاربران Polkadot مطمئناً از راه اندازی Polkadot OpenGov هیجان زده خواهند شد.

امکان تشکیل محدوده به معامله گران نشان داد که باید مراقب چه چیزی باشند

طی هفته گذشته، DOT بین سطوح حمایت و مقاومت 4.32 تا 4.8 دلار جهش کرده است. در این مسیر 4.68 دلار نیز مهم بوده است. علاوه بر این، در ناحیه 4.67-4.8 دلار می‌توانیم یک بلوک سفارش نزولی را در نمودار 4 ساعته نیز مشاهده کنیم که با کادر قرمز مشخص شده است.

آزمایش مجدد OB (اوردر بلاک)نزولی احتمالاً با رد شدن قیمت های پولکادوت همراه خواهد بود. این به این دلیل بود که OBV (حجم تعاملی)در هفته گذشته در یک روند نزولی قرار داشت که منعکس کننده فشار فروش شرکت است.

همراه با روند نزولی که از اواخر ماه مه غالب بوده است، یک روند نزولی دیگر محتمل به نظر می رسد. معامله گران می توانند به دنبال فرصت کوتاهی در منطقه مقاومت که در بالا مشخص شده است، باشند.

RSI در مرز 50 قرار داشت و برای صعود به بالاتر تلاش می کرد. گاوها در حال دعوا بودند اما احتمالاً مغلوب می شوند. اگر بیت کوین بتواند از مقاومت 27.2 هزار دلاری عبور کند، ممکن است در طول هفته آینده این روند تغییر کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط