تجزیه و تحلیل قیمت PancakeSwap

تحلیل پنکیک

 

کیک فرصت سرمایه گذاری را پس از سقوط به زیر 1.5 دلار ارائه می دهد

قیمت پنکیک سواپ امروز حدود 9 درصد کاهش یافت. قیمت به زیر پشتیبانی 1.5 دلار می رسد.

 RSI به منطقه اشباع فروش نزولی سقوط کرد.

 تجزیه و تحلیل قیمت PancakeSwap گسترش روند نزولی فعلی را نشان می دهد، زیرا این توکن طی 24 ساعت گذشته 9 درصد کاهش یافت و به زیر سطح حمایت قبلی خود در 1.5 دلار سقوط کرد. کیک از 24 آوریل که قیمت آن 3.3 دلار بود، روند نزولی داشته است و از آن زمان تاکنون بیش از 45 درصد کاهش داشته است. با این حال، افت فعلی فرصت سرمایه گذاری بلندمدت با قیمت های تخفیف دار را برای معامله گران جدید فراهم می کند. از این رو، به نظر می رسد حجم معاملات کیک در 24 ساعت گذشته به شدت افزایش یافته و بیش از 125 درصد افزایش یافته است.

PancakeSwap با ارزش بازار 1,069,615,869 دلار، رتبه 94 را در بازار ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است. بازار بزرگتر ارزهای دیجیتال به نزول ادامه داد و کریپتوهای اصلی روند نزولی را در سراسر جهان ثبت کردند. بیت کوین 2 درصد کاهش یافت و به زیر 26000 دلار رسید، در حالی که اتریوم با 5 درصد کاهش به 1700 دلار رسید. در میان آلتکوین های پیشرو، ریپل و کاردانو هر کدام با افت 6 درصدی به ترتیب به 0.50 دلار و 0.27 دلار رسیدند. در همین حال، دوج کوین یک روند نزولی سنگین 11 درصدی را ثبت کرد و به 0.06 دلار سقوط کرد، در حالی که پولکادات با 9 درصد کاهش به 4.53 دلار رسید.

شاخص های تکنیکال نزولی بر نمودار 24 ساعته غالب است

در نمودار 24 ساعته کندل استیک برای تجزیه و تحلیل قیمت PancakeSwap، قیمت را می توان در یک نزول ادامه دار مشاهده کرد که از اواخر آوریل یک الگوی مثلث نزولی را تشکیل می دهد. با کاهش قیمت به زیر سطح پشتیبانی 1.5 دلاری PancakeSwap، میانگین متحرک 9 و 21 روزه نیز در این فرآیند به زیر کاهش یافته است. در همین حال، میانگین متحرک نمایی مهم 50 روزه (EMA) نیز بسیار بالاتر از قیمت فعلی 1.58 دلار است.

 

نمودار پنکیک
شاخص قدرت نسبی 24 ساعته (RSI) برای تجزیه و تحلیل قیمت پنکیک سواپ نیز یک حرکت نزولی متلاطم را نشان می دهد، زیرا وارد منطقه فروش شدید 28.71 می شود.

RSI ارزش بازار پایینی را برای CAKE نشان می دهد که با افزایش حجم معاملات برای توکن تا حدودی در تناقض است. در همین حال، منحنی واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز احساس نزولی را برای PancakeSwap تأیید می کند، زیرا واگرایی نزولی را برای حرکت به زیر خط سیگنال تشکیل می دهد.

 

سلب مسئولیت: اطلاعات این وب‌سایت به‌عنوان تفسیر کلی بازار ارائه شده است و به منزله توصیه سرمایه‌گذاری نیست. ما شما را تشویق می کنیم قبل از سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط