تجزیه و تحلیل قیمت ارز دیجیتالOpen Campus (EDU)

تجزیه و تحلیل قیمت ارز دیجیتالOpen Campus (EDU)

 

  • تحلیل قیمتOpen Campus امروز نزولی است

  • EDU/USD بعد از روند صعودی تصحیح می شود.

  • پشتیبانی با قیمت 1.26 دلار وجود دارد.

تجزیه و تحلیل قیمت Open Campus  نشان می دهد که ارز دیجیتال پس از افزایش قیمت روز گذشته در حال اصلاح است. حرکت صعودی جرقه زد و سکه به سمت 1.47 دلار هجوم برد، فقط از رکورد دیروز خود دور شد، اما امروز این روند معکوس شد و خرس ها تابع قیمت را تعیین می کنند. ظهور فشار فروش پس از رالی مداوم گاوها به مدت بیش از 24 ساعت طبیعی بود. قیمت امروز محدوده نزولی از 1.46 دلار تا 1.38 دلار را پوشش داده است که کاملاً یک کاهش اسمی است، اما همچنان، قیمت نسبتاً در سمت بالاتر قرار دارد.

نمودار قیمت 1 روزه: قیمت EDU تمایل نزولی را نشان می دهد

تجزیه و تحلیل قیمت یک روزه EDU نشان می‌دهد که خرس‌ها امروز بر بازار مسلط هستند، زیرا خرس‌ها توانسته‌اند عملکرد قیمت را در هشت ساعت گذشته در دست بگیرند، زیرا قیمت امروز کاهش یافته است. اگرچه سکه دیروز 15 درصد افزایش یافت، اما روند امروز به نفع خرس ها بوده است. حرکت نزولی اخیر قیمت را در زمان نگارش این مقاله به 1.38 دلار کاهش داده است. حجم معاملات 371 درصد افزایش یافته است، در حالی که تسلط بازار برای این ارز ، 0.02 درصد بوده است.

تجزیه و تحلیل قیمت ارز دیجیتال

از آنجایی که قیمت، پس از رسیدن به یک نقطه بالاتر، امروز کاهش یافته است، بنابراین نوسانات برای ارز دیجیتال نیز رو به افزایش است. باند بالایی بولینگر 1.36 دلار و باند پایینی 1.01 دلار است که میانگین آن 1.19 دلار است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به شاخص 57 کاهش یافته است که نشان دهنده فعالیت فروش در بازار است.

تحلیل قیمت Open Campus

پیشرفت‌های اخیر و نشانه‌های تکنیکال بیشتر تجزیه و تحلیل 4 ساعته قیمت EDU نشان می دهد که ارزهای دیجیتال مسیر نزولی را دنبال می کنند زیرا خرس ها در هشت ساعت گذشته قدرت خود را نشان داده اند. با این حال، کاهش سطح قیمت تند نیست و فشار فروش به طور کامل تحت تأثیر قرار نگرفته است. قیمت به زیر شاخص نوسانات کاهش یافته است زیرا ممکن است گاوها پس از یک رالی 28 ساعته خسته شوند.

تجزیه و تحلیل قیمت ارز دیجیتال

 

نوسانات به طور قابل توجهی بالا است و باندهای بولینگر سطح نوسان را حفظ می کنند زیرا باند بالا در 1.40 دلار و باند پایین در 1.08 دلار است.

RSI منحنی خود را بالای مرز منطقه فروش حفظ می کند زیرا سکه در حال حاضر بیش از حد ارزش گذاری شده است. ما پیش بینی می کنیم که قیمت EDU امروز بالای 1.28 دلار باقی بماند. برای اطلاع از آخرین قیمت ارز دیجیتال EDU به صفحه خرید وفروش این ارز مراجعه کنید.

اطلاعات ارائه شده توصیه تجاری نیست. ما هیچ مسئولیتی در قبال سرمایه گذاری های انجام شده بر اساس اطلاعات ارائه شده در این صفحه نداریم. ما قویاً تحقیق مستقل و/یا مشاوره با یک متخصص واجد شرایط را قبل از هر گونه تصمیم گیری برای سرمایه گذاری توصیه می کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط